הם ככל הנראה שני שחקני הכדורגל המצליחים בעולם, ובטוח המדוברים ביותר. אחרי למעלה משני עשורים של יריבות והשוואות, מותג אופנה בינלאומי אחד הצליח לאחד את כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי. הצלמת המפורסמת אנני ליבוביץ' זכתה לכבוד ללכוד בתמונה אייקונים אחת, שתוך פחות מיממה הצליחה "לשבור את האינטרנט".
התמונה של שני ענקי הכדורגל יושבים זה לצד זה ומשחקים שחמט, שפורסמה אתמול (שבת) כחלק מקמפיין פרסומי של מותג האופנה "לואי ויטון", הפכה עד מהרה לויראלית. היא פורסמה אתמול לפנות ערב, ואחרי שמסי ורונאלדו שיתפו אותה ברשתות החברתיות, היא קיבלה כשרות מיליוני לייקים. למרות שעוד לא עברו 24 שעות מרגע פרסום התמונה, היא כבר הפכה לתמונה הרביעית הכי פופולרית בתולדות אינסטגרם.
מיד עם פרסום התמונה מעריצים רבים העלו חשדות שלא מדובר בתמונה "אמיתית" וכי שני השחקנים, הידועים ביריבות ביניהם למעשה צולמו בנפרד, ומאוחר יותר תמונותיהם נערכו יחדיו לצילום אחד באמצעות תוכנת הפוטושופ.
View this post on Instagram
היום (ראשון) עלה לרשת סרטון "מאחורי הקלעים" שאישש את הטענות. בסרטון נראים שני הכוכבים כשהם מדברים על המותג והמוצרים שהם הכי אוהבים שלו (תיקים לנסיעות). מהסרטים אגן ניתן לראות כי כל אחד מהשניים מתראיין בנפרד, ואין להם סצנה משותפת אחת.
לטענות על כך שמאחורי התמונה המשותפת עומדת יריבות ארוכת שנים, ניתן להוסיף גם את העובדה שמסי ורונאלדו העלו את הפוסטים ולא תייגו אחד את השני.