לאחרונה אנחל בונני לוהק לעונה החדשה של "בעלת החלומות" שתעלה בקרוב ב- HOT בידור ויגלם את שלומי עבודי, ישראלי לשעבר שחוזר לארץ כדי לכבוש אותה, סוגד לאשתו שאותה משחקת גל מלכה. היום, נודע כי בונני נפצע במהלך הצילומים. בונני נפגע במהלך העבודה על העונה החדשה של ״בעלת החלומות״ בצילומים על יאכטה, בה מתגוררת דמותו בסדרה, ופונה למוקד שם תפרו את הפציעה והוא חזר לצילומים.

אנחל בונני (צילום: באדיבות הוט)
אנחל בונני (צילום: באדיבות הוט)

הפגיעה נוצרה מהתקרה של הקומה השנייה של היאכטה כשהתרומם במהלך חזרה לסצנה עם גל מלכה שכאמור משחקת את בת זוגתו. כזכור, הטלנובלה של הוט עלתה לשידור ביולי 2021, ובנובמבר 2022 נודע כי הסדרה תחזור לעונה שניה.

"בעלת החלומות" מספרת את סיפורה של נור (אודיה רש) צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד, משנה את חייהם לעד. הוא מספר לה חלום שחלם והדברים שהיא אומרת לו גורמים לו להאמין שהיא היחידה שיכולה לעזור לו לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו ואם הוא יידע מה קרה שם, אולי הסיוטים שלו ייפסקו. יהודה מתאהב בפותרת החלומות הפרטית שלו והיא בכלל לא ידעה שיש לה יכולת כזאת. אבל הקשר ביניהם מסתבך כי לכל הסובבים יש אינטרס להיכנס ביניהם.

אנחל בונני (צילום: רפי דלויה)
אנחל בונני (צילום: רפי דלויה)

לנור יש בן זוג (אימרי ביטון) שלא אוהב את הקירבה שלהם, ויש לה אבא מאמץ (חנן סביון) שמנצל את היכולת שלה, ומהצד השני, אחותו של יהודה, שני ורבורג (אליאנה תדהר) ואמא שלו (צופית גרנט) לא מוכנות שסודות מן העבר יסכנו את העתיד שלהם. על הפרק מונחת גם ירושת ענק כאשר מאיר רומנו (יורם טולדנו), אביו החורג של יהודה ובעל חברת מלונות היוקרה 'רומנו' חולה ועומד למות, אבל הוא מעכב את הצוואה שלו כי גם הוא חלם חלום והוא רוצה להבין את המשמעות שלו לפני שהוא מוריש את מפעל חייו. העיסוק בחלומות מציף מחדש מלחמת אחים שקרעה את המשפחה לפני שנים ומאיימת לפרק את האימפריה המשפחתית שוב והפעם לתמיד, והמזימות והתככים מאיימים על חיי הזוג ומאלצים אותם לבחור בין המשפחות שמהן הם מגיעים לבין האהבה.

אנחל בונני (צילום: אמיר מאירי)
אנחל בונני (צילום: אמיר מאירי)