הזמר והמוזיקאי אליעד נחום, שרק לפני חודש השיק את המופע הגדול הראשון שלו בקיסריה, השיר את שירו החדש "באה לי בחלום", שהנו סנונית ראשונה מתוך אלבומו החמישי. נחום שוחח עם איריס קול ב-103FM על  הסיפור מאחורי השיר.

"יש אנשים שקל להם להשאיר את העבר מאחור ולא לזכור, להתקדם לגמרי ולסיים עם זה, ויש כאלה שלא כזה קל להם או שגם אחרי שהם ממשיכים משהו מהעבר שלהם עדיין מלווה אותם", אמר נחום. "יש משקל גם לגיל, אבל אתה מבין שלהיפרד בגיל 20 זה מבאס אמנם, אבל היום אחרי חמש שנים של זוגיות - להיפרד בסטטוס כזה, זה משמעותי הרבה יותר".

עוד הוסיף, כי: "אנחנו שרים על חוויות שעברנו, אבל הן לא חייבות להיות מה שבדיוק קורה לנו בחיים, אחרת כל השירים שהייתי מוציא עכשיו, כשאני בזוגיות מאושרות, יהיו שירי אהבה ושמחה. מאוד נהניתי מהשיר ואהבתי אותו, ומאוד התחברתי אליו. זה לא קורה לי הרבה עם שירים".

בסיום, סיפר נחום על חייו לאחר החתונה עם בחירת לבו נווה אליצדק, בשני האירועים שערכו, האחד פרטי והשני מתוקשר, ושיתף בהתרגשות: "היה מהמם, וטוב שהיה, לא קל לארגן חתונה. הערב עצמו כיפי, אבל הארגונים וההכנות, זה פחות בשבילי. אשתי הייתה קצת נבוכה בחתונה מתוקשרת, בכל זאת היא לא רגילה למעמד הזה, אבל עברנו את זה. גם אצלי מתיחות הייתה, גם אני הייתי מתוח יותר".

יש הבדל בין הזוגיות שלפני החתונה לאחרי?
"ביומיום אין הבדל, אבל המעמד שלה עלה. אם היא הייתה הבת זוג שלי, והיה לה מעמד גבוה, אז לאשתי יש עכשיו מעמד של קדושה בבית. 'הרי את מקודשת', זה לא סתם - אני מסתכל עליה ביראת כבוד נוספת, התווסף עוד ממד למערכת היחסים שלנו. באיך שאני מדבר, מסתכל עליה. אני לא יודע איך להסביר את זה, יש קדושה אחרת בבית". 

יש בזה משהו מלחיץ
"אני גם אמרתי, עד שיש ילדים אין הבדל, עד שלא יהיה לך ילד, זה גם נכון, זה נכון לפעולות הימיומיות, אבל היא השתנתה בזה שהיא כבר אשתי, היא האשה שלי. מה שעברנו יחד, הטקס הזה, ואני מרגיש שנכנס קדושה לבית, וגם אחד כלפי השניה".

אתם מנהלים זוגיות שוויונית, עבודות הבית מתחלקות ביניכם, יש תפקידים מגדריים?
"כל אחד עושה מה שהוא טוב בו, אני לא יודע לעשות כביסות, אבל אני עושה כלים, מדיח, מוריד את הזבל, שואב אבק, ספונג'ה. עם כביסות ספציפית, לא מסתדר לי".