את נטע אלחמיסטר הכרנו בזכות חשבון האינסטגרם הפעיל שלה, שם פרסמה שלל תמונות בבגדי ים שונים מאתרים קסומים ואקזוטיים. אך בשונה מכוכבות רשת רבות, שהיו לפניה וקמו אחריה, אלחמיסטר ידעה למנף את ההצלחה ברשת החברתית לקריירת דוגמנות מצליחה - ולאחר מכן למעמד של אשת עסקים משפיעה שמגלגלת לא מעט כסף. כעת, היא מקבלת את הקרדיט היוקרתי על כך.

היום (רביעי) הדוגמנית, אשת העסקים והמשפיענית נבחרה כחלק "מ-30 המשפיעים בכלכלה" לשנת 2022 שהוענק לה במסגרת אירועי "המכביאדה" של ההסתדרות הלאומית. כזכור, הקריירה של אלחמיסטר, שגם נשואה לכדורגלן המצליח רמי גרשון, נמצאת בנסיקה מתמדת, ואחרי מותג בגדי הים שלה שמגלגל מיליונים, ליין מוצרי השיזוף ועשרות הקמפיינים בכיכובה, לפני חודש הגיע תורה לפתוח מותג אופנה משלה, והפעם על הפרק: "Pavonet", מותג שמלות הערב שלה ושל טרמינל איקס בעיצובה.

נטע אלחמיסטר (צילום: רפי דלויה)
נטע אלחמיסטר (צילום: רפי דלויה)

יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות מסר: ״נטע אלחמיסטר בנתה באופן עצמאי מסגרת יזמית אדירה מעוררת השראה. הקמת העסק והפלטפורמה שלה היא דוגמא ומופת לכל יזם ישראלי השוקל לצאת לדרך עצמאית בישראל"

נטע אלחמיסטר מסרה: "אני רוצה להודות לוועדה שבחרה בי לרשימת 30 המשפיעות על הכלכלה בישראל, זה לא מובן מאליו בשבילי ואני מאוד מעריכה את זה".

נטע אלחמיסטר מגיבה לטייטל החדש שזכתה לו (צילום: עצמי)