עיתונאית ופרשנית "חדשות 12" רינה מצליח בת ה-66, הודיעה בתחילת החודש כי היא פורשת מחברת החדשות. במכתב ששגרה לעובדי החברה, היא נפרדה מהם בהתרגשות. וכתבה: "הגיע הזמן לפרוש". כעת מגיע סרטון ראשון של התפקיד הבא של מצליח על המסך. מצליח שפרשה מקריירה של 40 שנות עיתונאות, מככבת בסרטון שיצא הבוקר מהצילומים של "הברווזון המכוער״ (שם זמני) מבית HOT, שאותה יצרו דינה סנדרסון ויובל שפרמן כסדרת ההמשך של ״אורי ואלה״- כשהיא בתפקיד מכשפה.

בסרטון שצילם פבלו רוזנברג יחד עם מצליח הוא אומר: "אנחנו נמצאים על הסט של 'טיטו ורוחו', עם רינה מצליח, חולים חיי היה פעם להיות המראיין של רינה מצליח. רינה איך את מסכמת את השעות האחרונות שאת איתנו בקימה השביעית של 'בית המכשפה?'". ונצליח משיבה: "כיף". רוזנברג מסובב את המצלמה וחושפת את שולחן החזרות סביבות יושבות גם מגי אזרזר וג'קי אזולאי, שמתפרצת את ההקלטה כשהיא צועקת "רק ביבי".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רינה מצליח ופבלו רוזנברג על סט הצילומים של הסדרה בכיכובם (באדיבות HOT)

כזכור, בחודש יוני לוהקה מצליח גם ל"גן קופים" - סרטו החדש של הבמאי אבי נשר, והראשון שלו מאז הצלחת הסרט "תמונת הניצחון" שנמכר להפצה עולמית בנטפליקס. הסדרה "הברווזון המכוער" מספרת את הסיפור הבא: צוקי השף (טיטו) בגילומו של פבלו רוזנברג, עומד במרכז העונה השנייה של דרמת המופת "אורי ואלה". אחרי גירושים כואבים וגידול שני ילדים מתבגרים, צוקי האופטימיסט מצא שוב את האור והתקווה בדמות עדן (מגי אזרזר), בת זוגו החדשה ודוגמנית שצעירה ממנו בעשרים שנה.

עכשיו רק צריך שגרושתו סמדר (שרית וינו אלעד) תצא להם מהדירה. צוקי יודע ששום דבר לא יעצור אותו, הוא יודע שדווקא זה הזמן להתחזק ולעלות ליגה בחיים האישיים והמקצועיים, הדבר היחיד שצריך בשביל שזה יקרה זה לאפס את המנהל האישי שלו שמושך אותו למטה- אחיו רוחו, בגילומו של (שמוליק רוזנברג). צוקי, שתמיד טוען כי "הכל בראש, הכל כימי, הכל עניין של החלטה", נדרש להעמיד את התפישה שלו על כך שהכל טוב גם כשבאמת מתחיל להיות רע.

רינה מצליח (צילום: רפי דלויה)
רינה מצליח (צילום: רפי דלויה)