בני זוג הנסיך הארי ומייגן מרקל, כבר הוכיחו מזמן שהם לא בני מולכה רגילים ואין להם כוונה להתאים את עצמם לכל התכתיבים שהתואר מביא עמו. עוד לפני עשור הארי עשה פדיחות למשפחת כשצולם רוקד בעירום במסיבה בלאס ווגאס בה לכאורה חגג עם אלכוהול וסמים, ומייגן לא שייכת לשושלת מלכותית, ורבים לא ראו בה דמות ראויה להינשא לנסיך. ובשנת 2020 הנסיך הארי ורעייתו האמריקנית שהם מוותרים על מעמדם כבכירים במשפחת המלוכה וכי הם יפסיקו למלא חלק מהחובות הציבוריות שלהם. כעת סערה חדשה מגיעה לחייהם של השניים - הבריטים טוענים - שיקרתם לנו.

תמונה שככל הנראה נועדה להראות את הנסיך הארי ומייגן מרקל נרדפים על ידי פפראצי בסדרת הדוקו החדשה שלהם בנטפליקס, התגלתה כתמונת "סטוק" (בנק צילומים) של צלמים שצולמו בבכורה של "הארי פוטר" שנים לפני שהזוג נפגש.

התמונה בשחור-לבן של שורות של צלמים מצטלמים מופיעה בטיזר של "הארי ומייגן", לפני שהארי אומר: "הייתי צריך לעשות כל מה שיכולתי כדי להגן על המשפחה שלי", לכאורה רומז שהוא מגן עליהם מפני התקשורת וצהובונים בריטיים.

אבל לפי מגזין ה"סאן", קבוצת הצלמים הגדולה שבתמונה למעשה צילמה תמונות של צוות השחקנים של סדרת ג'יי קיי רולינג באירוע בלונדון בשנת 2011 עבור הסרט "הארי פוטר ושקעי המוות: חלק שני". מרקל והנסיך הארי לא נפגשו עד 2016, חמש שנים מאוחר יותר, ואף אחד מהם לא נכח בבכורה. צלם מגזין ה"סאן" דאג סיבורג, שנמצא בתמונה, אמר שלא היו חברים ממשפחת המלוכה באירוע, התמונה היא מאתר התמונות Alamy.