בוקר חדש ברשת: לפני חודש בדיוק העיתונאית גאולה אבן-סער חתמה על חוזה עם רשת 13 על הגשת רצועת הבוקר של הערוץ. אבן-סער תגיש את התכנית החל מתחילת שנת 2023, ובימים אלו נערכים הליהוקים לפאנל, עם כמה שמות מעניינים.

חשיפת TMI: מי שנבחן לתפריד פאנליסט בתוכנית הבוקר החדשה של רשת 13 הוא מפיק העל ואיש העסקים מוטי רייף. רייף הוא ממפיקי האופנה החשובים בישראל וברזומה שלו הופעות טלוויזיוניות רבות,  בין השאר הוא יצר את תוכנית הראיונות "ללא פילטרים" בערוץ האופנה הישראלי, בה אירח אמנים ישראלים לשיחה אישית, השתתף בסדרה תיעודית בת שישה פרקים, "סיפורי בדים" והתארח התוכניות רבות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מוטי רייפ  (צילום: רונן אקרמן)
מוטי רייפ  (צילום: רונן אקרמן)

כמו כן, בין השמות המסקרנים שעלו, נמצאת דוגמנית העבר, אשת החברה ואחת האמהות המפורסמות במדינה - ציפי רפאלי. לרפאלי ניסיון תקשורתי, היא השתתפה כאחת מתשע החברות הקבועות בפאנל של תוכנית הטלוויזיה היומית "אקטואליוֹת", ששודרה ברשת 13 בשעות הצהריים, עם שרון כידון, שהתבססה על התוכנית "The View" של רשת ABC. כמו כן הגישה עם טלי עומר תוכנית קבועה ברדיו 103FM.

מרשת נמסר: "אנחנו בוחנים מספר מועמדים מעניינים שיקחו חלק בתכנית הבוקר החדשה של גאולה - ביניהם גם ציפי רפאלי ומוטי רייף".

אבן-סער, 50, החלה את דרכה העיתונאית בגלי צה''ל, שם הגישה את רצועת הבוקר של התחנה ומשם עברה לרשות השידור. עם הפיכתו ל״תאגיד השידור הציבורי״, הוחתמה כאחת מהטאלנטים ומילאה מגוון רחב של תפקידי הגשה במקביל להגשת תכניות בטלוויזיה החינוכית. בין התוכניות שהגישה - ״מבט״, ״ערב חדש״, ''ערב ערב'',''גאולה ולונדון'', מהדורת החדשות המרכזית בתאגיד, והיומן השבועי ביום שישי. 

מאיר קוטלר, המשנה הבכיר למנכ''ל רשת 13 מסר בתגובה למינוי לפני חודש: "גאה ושמח על הצטרפותה של גאולה אבן-סער עיתונאית בעלת ניסיון ושיעור קומה למשפחת רשת".