מחפשת אהבה בפריים טיים: השחקנית והמגישה סיגל שחמון תשתתף בתוכנית המציאות החדשה, "דייט להביא הביתה", שתשודר החל מהערב בקשת 12 במהלכה היא תנסה למצוא זוגיות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצצה ל"דייט להביא הביתה" עם סיגל שחמון (צילום: באדיבות קשת 12)

הפורמט של התוכנית החדשה "דייט להביא הביתה": רווקה אחת מפורסמת בוחרת שני רווקים לצאת איתם לדייט ראשון משותף אבל לא כמו שחשבתם - היא תצא עם שניהם יחד לארוחה משפחתית יחד עם המשפחה והחברים כדי שיעזרו לה להחליט עם מי היא תמשיך לדייט שני. 

כבר הערב שחמון, שמאוד רוצה זוגיות ואהבה וידעה כמה וכמה מערכות יחסים כושלות בעברה, מביאה את החברות הטובות שרון חזיז ושרון דוראני לבחור יחד איתה מי יהיו 2 הגברים שיצאו יחד איתה לדייט המשפחתי האינטנסיבי כאשר בערב הדייט עצמו יצטרפו אל שלושתן גם בני המשפחה הקרובה של סיגל (אחיותיה והדודים המבוגרים) ויחד הם ניסו לעזור לה להכיר טוב יותר את הרווקים ולהבין מי יהיה בן הזוג הנכון בשבילה מבין השניים ובמי כדאי לה לבחור.

שרון חזיז, סיגל שחמון (צילום: אביב חופי)
שרון חזיז, סיגל שחמון (צילום: אביב חופי)

בהצצה לגולשי TMI אומרת שחמון: "אני יודעת מה אני רוצה. אתה לא מתפשר על הדברים המהותיים. אני ישבתי והסברתי לבן הזוג שלי אותי במשך 7 שנים. 'אתה עושה ככה, לי קורה ככה. אני כמו פרח - אם אין לו מים הוא לא פורח'. כבר לא הבאתי... לא היה לי יותר מה... איזה עולם האנשות, מעולם היהלומים. לא ידעתי להסביר, לא רוצה להסביר את עצמי. לא צריכה גם, כשיש זוגיות טובה, אני לא צריכה להסביר כלום, אני צריכה פשוט לחיות, אני רוצה רגע לשים את הראש. אני חושבת שאם יש משהו שאני רוצה, זה פשוט לשים את הראש. זה לתת לעצמי לנוח".