החשיפה של אופירה? במוצאי השבת האחרונה תוכנית הריאליטי "הזמר המסכה" חזרה לעונה חדשה ושלישית במספר, השנה פאנל השופטים כולל את שחר חסון, אופירה אסייג, צדי צרפתי, סטטיק ובן-אל תבורי. בתוכנית, בה 18 מהאנשים המוכרים בישראל מוסווים בתחפושות ענק מושקעות, מתחרים על השואו הבימתי הטוב ביותר, משתדלים לשמור על סודיות ברמה גבוהה סביב זהותם של המשתתפים.

האם ייתכן כי ראיון ישן אחד של אופירה אסייג חשף את אחד המשתתפים? בלוג הריאליטי "בטטת כורסה" פרסם בחשבון הטיקטוק שלו סרטון מתוך ראיון שנערך בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" עם חבר הכנסת ועורך העיתון "ישראל היום" לשעבר, בועז ביסמוט, בו המגישה, אולי, מציפה רמז עבה.

@couchpotato.il הזמר במסכה החתול בועז ביסמוט ?! זה מה שאחד העוקבים שלח לי . #הזמרבמסכה #החתול #בטטתכורסה ♬ אחותי כבר לא סובלת אותך - שירה מרגלית

בקטע שעה היום לרשת, מתוך ראיון שנערך עם ביסמוט בספטמבר האחרון, אסייג אומרת: "אני יכולה לומר לטובתו של בועז, שבעוד חצי שנה בועז ואני נספר משהו - שהמדינה תרעד, שלא קשור לביבי". אסייג אמנם אמרה "חצי שנה" ומאז השידור עברו רק שלושה חודשים, אך מבחינת הזמנים ייתכן והדברים נכונים. ידיעות על צילומי העונה האחרונה של "הזמר במסכה" פורסמו כבר מחודש מאי האחרון, ובמיוחד עלתה לכותרות העדרותו של בן אל תבורי מהצילומים, זמר קצר לפני הגמר, אחרי שפורסמו ההקלטות משיחתו הקשה עם גרושתו אורטל עמר בקשר לבנם תו-פרינס. כך שנראה כי אסייג הייתה יכולה לדבר על ההשתתפות של ביסמוט בריאליטי בסמוך לצילומים.

בועז ביסמוט (צילום: אריק סולטן)
בועז ביסמוט (צילום: אריק סולטן)