מאיה בוסקילה חוזרת עם סינגל ראשון בשם "חד קרן" לקראת אלבום חדש, עמו תחל את חגיגות 20 שנות הקריירה, ותעלה מופע חדש עליו עובדת בתקופה האחרונה. בקליפ החדש משתפת מאיה פעולה לראשונה עם בן זוגה, שאולי שלוים, בקליפ אישי ומרגש. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה בוסקילה על סיפור האהבה המפתיע עם בן זוגה הצעיר ממנה ב-18 שנה.

על מה מספר השיר החדש?
"על זוגיות חדשה"

כתב את מילותיו סהר חגי שכתבת שהוא חבר טוב שלך
"כן הוא חבר טוב שלי והוא היה פה בביקור מולדת, הוא חי בארצות הברית, הוא בילה איתנו לא מעט, הוא הסתכל עלינו מהצד והוא ראה אותי ואת שאול ככה מהצד וכתב טקסט דרך זום אווט".
 
את מקבלת את הטקסט ומה קורה?
"דומעת, די מתרגשת, היינו כבר באולפן ויונתן וידידה שהלחינו איתי את השיר הנפלא הזה, התחלנו ככה לעבוד עליו והוא ככה כל שנייה ירד ועלה עד שהוא סיים את הטקסט, הכול היה תוך כדי עבודה, זו הייתה זרימה כמו מים".

מה שמקסים בעיניי זה האופן שבו החיים יודעים להפתיע ולתת לנו מתנות
"כל הזמן אני חושבת החיים פשוט הרבה יתר מדויקים מאיתנו ואנחנו מנסים לדייק אותם. אנחנו לא יודעים שאנחנו לא אלה שמושכים בחוטים, ליקום יש קארמה משלו ודרך משלו, אני מאוד מאמינה בזה".
 
איך הכרת את שאול?
"האמת שהוא מעסה במקצועו, מעסה את הקוסמטיקאי שלי, עמוס, וככה הכרנו. האמת שעמוס באיזה סיום של סשנים, שאול עשה לי וידאו, וראיתי אותו וזהו, ידעתי, אני לא יודעת זה מסוג הדברים שאת יודעת אי אפשר להסביר את זה. האמת שזה לא קרה לי הרבה".

"אני חושבת שמגיע לכולם סיפור אהבה וכן זה סיפור אהבה שהיה נראה תמוהה להרבה אנשים מהצד ואני גם יכולה להבין את זה", הוסיפה בוסקילה. אני מדברת על הפער גילאים, האמת היא שאת יודעת אני לא מנסה להסביר את עצמי לאנשים. אבל לאנשים הקרובים אליי הדבר היחיד שאמרתי זה 'בואו חברה, התרגשתי ממישהו הרבה יותר מבוגר ממני, אז מה זה אומר?' אין חוקים, באמת שאין חוקים".

קיבלת תגובות?
"אני חושבת שבהתחלה דיי היו הרמות גבה ועכשיו כולם חוגגים איתנו את זה וזה מאוד כיף לראות שאולי שינינו משהו, גישה לאנשים, זה כיף".

אף פעם תבניות לא עשו לך את זה נכון?
"לא, אני לא אדם של תבניות, לא במוזיקה ולא בחיים הפרטים. במוזיקה, אם את שמה לב אני אף פעם לא הולכת אחרי העדר, אני שותקת מתי שבא לי לשתוק, ואני מוציאה מתי שבא לי להוציא ומתי שמרגיש לי הכי נכון. אני אני".
 
"אני חושבת שבהתחלה כשאתה יותר צעיר אז רעשי רקע תמיד יש להם מקום, כי אתה עדיין צעיר, אבל אני חושבת שתמיד ניפיתי את זה. אולי כי התפרסמתי בגיל יחסית מוקדם אז למדתי לנפות את זה ולקחת רק את הדברים הטובים, ויש הרבה דברים טובים".

20 שנות קריירה
"שנה הבאה, כן".

צביקה פיק היה כל כך משמעותי אצלך, ספרי לי על הפרידה
"לא הספקנו להיפרד, כלומר היינו די צמודים לפני שהוא קיבל את השבץ. יומיים לפני שהוא היה צריך לעלות לבמה כי הייתה לנו הופעה משותפת, הופענו ביום העצמאות והיו צריכים להיות לנו שלושה מופעים גדולים, ואז מודיעים לי שצביקה לא יבוא וצריך להחליף אותו, ומפה הכול התחיל בעצם".

הופעות קרובות:
23/2/23 גריי יהוד
15/3/23 גריי ת"א
22/4/23 גריי מודיעין