האיומים של סיימון לבייב: הערב (ראשון) אחרי החדשות ישודר החלק הראשון ב"האישה שהפילה את נוכל הטינדר" במסגרתו קייט קונלין, מי שהייתה בזוגיות עם סיימון לבייב עם התפוצצות הפרשה ובמשך שנה וחצי חושפת לראשונה את הסוד הגדול שסיימון מסתיר. בהצצה לגולשי TMI תוכלו לראות את האיומים שקיבלה לכאורה קייט מסיימון.

הצעיר שעל פי הסרט הונה נשים בכך שגרם להן לחשוב שהוא מיליונר, וגרם להן להעביר לחשבונו סכומי כסף גבוהים, המשיך לטעון לחפותו אחרי החשיפה בסרט של נטפליקס "נוכל הטינדר", וגם בראיונות נוספים שהעניק, ומי שעמדה לצידו הייתה הדוגמנית בת ה-23 ובת זוגתו, קייט קונלין. כעת, אחרי שהשניים פירקו את החבילה, קונלין, חושפת הכל בתוכנית של חיים אתגר.

סימון לבייב מאיים על האקסית לקראת החשיפה של חיים אתגר (באדיבות קשת 12)

"רוצה מלחמה, אין בעיה", אומר לה לבייב בהודעה בהצצה לפרק. "אני אוריד לך את הטלפונים, אני שילמתי עליהם, אני אכריז עליהם כגנובים. יא שרמוטה, יא שרלילה, יא מסריחה. אני מרסק אותך, לא יצא איתך אף גבר, לא ייגעו בך עם מקל". "אני מוריד לך את האינסטגרם מחר, כל מה שאת רוצה", הוסיף "נוכל הטינדר". "רוצה מלחמה? בואי מלחמה. תראי את זה, ואני אגיד לך את זה גם באנגלית. לכל פעולה תהיה תגובה. את חכמה יותר? בואי נלך, אין בעיה. יאללה, שיהיה בהצלחה".

כזכור, לבייב, כך הציג את עצמו באפליקציית הטינדר, התחזה לבנו של המיליארד לב לבייב, ולטייקון על כל המשתמע מכך. מכוניות יקרות, מטוסים, בגדים שעולים כמו בית, הכל כדי להרשים את בנות המין השני עמן פצח במסע חיזורים עיקש. בפועל, הוא עקץ מאותן נשים מאות אלפי דולרים והותיר אותן שבורות לב ועם בור כלכלי. בזמן שניהלו יחסים, הצהירה קונלין להגנתו של לבייב כי עצם העובדה שהוא לא עצורה מעידה על חפותו: "איפה כל הרשויות? איפה המשטרה? אם זה כל כך נורא למה הוא פה עומד מולי ואנחנו מנהלים חיי יום יום, הולכים לים, הולכים לסופר? בן אדם יושב פה בסבבה". 

סיימון לבייב  (צילום: click tv10)
סיימון לבייב (צילום: click tv10)