בשבוע שעבר התקיים מפגש פסגה בין שני כוכבים ישראלים שכבר מזמן הפכו לכוכבים בינלאומיים - סטפן לגר ונטע ברזילי. הרקדן והזמר עושה חיל בצרפת ולאחרונה השתתף ב"רוקדים עם כוכבים" במדינה, וזוכת אירוויזיון 2018, משתפים פעולה בשיר חדש "מתמטיקה" שמשלב עברית וצרפתית. את השיר כתבו סטפן ונטע ביחד עם רון ביטון וסתיו בגר שאחראים על הלהיטים הגדולים ביותר. לגר שוחח עם איריס קול ב-103FM וסיפר על החיבור וההצלחה בארץ הבגט.

מי הציע למי?
"זה היה חיבור שנוצר ביחד כי היינו נפגשים בהרבה אירועים, הופעות, אירועי חברה", סיפר, ואמר: "אני ונטע היינו אחד ליד השני תמיד, וצחוקים וזה, ואז נוצר איזשהו חיבור. אני הייתי באולפן של סתיו בגר, איפה שנטע מקליטה, ואמרתי לה 'איפה את? בואי לאולפן'. כי תמיד אנחנו נפגשים שם איפה שהיא גרה. וזרמנו, הכי פשוט".

אתה אחרי "רוקדים עם כוכבים" הצרפתי, זה אומר שאתה כוכב מאוד גדול בצרפת?
"אני עכשיו מפתח את הקריירה שלי, מוכר מאוד בצרפת, לא ברמה עולמית, זה עולה ועולה כל פעם. זה לא רק מהתוכנית, כבר יש לי המון שירים שלא מעודכנים פה מספיק אבל מאוד מצליחים בצרפת והתוכנית הוסיפה. אני פשוט מפתח את הקריירה עוד פעם, עוד ועוד, כמו שבארץ היה פה. כל פעם באולפן, מופיע, כל מה שאני עושה פה בארץ ויוצא שם, אבל זה עדיין בשלבי התפתחות".

אתה עדיין גר בארץ?
"עדיין גר בארץ אבל פשוט עושה הרבה מאוד הלוך-חזור. אני ממש לפעמים בא ליום בארץ, שבוע בצרפת, ואז חוזר שבוע־שבועיים לפה. אחרי התוכנית, שהייתי שלושה חודשים, באתי ואחרי שלושה ימים חזרתי לצרפת, ממש הלוך חזור כזה. אני ממש אוהב את זה, כי גם אני אוהב להיות פה ואני אוהב את זה שיש לי את האפשרות ללכת ולחזור, ואני גם אוהב את הטיסות".

י

אתה גר בשתי מדינות?
"ש לי דירה שם, סוג של, עוד לא גר שם אבל זה מתחיל להיבנות". אתה חושב שאתה תצטרך לעזוב לשם? "זה שצרפת וישראל מאוד קרובות אחת לשנייה זה מאוד מאפשר את הדבר הזה, אפשר להיות גם וגם. אם יש דברים שאין לי ברירה כמו 'רוקדים עם כוכבים' שאני צריך להיות שם תקופה, או סיבוב הופעות מסוים, או משהו כזה שאני צריך להיות שם תקופה מסוימת, אני אהיה שם. אבל אם אני לא מרגיש צורך להיות שמה אז אני חוזר לפה. כשאני חוזר לפה יש שקט, אני מאזן את זה. ברור כשזה יגיע לרמות הרבה יותר גבוהות וגדולות, אז אני מן הסתם אהיה יותר שם. אבל אני לא יכול לדעת עכשיו, אני נותן לקריירה להוביל".

זה המקום שרצית להיות בו או שזו הפתעה?
"כשאני חושב על זה, כן. זה תמיד מראה לי כמה כשמאמינים וחיים את האמונה שלנו, אז זה באמת קורה. אני פשוט חי את העבודה הזאת וזה שאני מאמין ורוצה, וזה באמת קורה, זה נהיה הדרך שלי, החיים, הדבר הזה. זה כאילו כבר לא מפתיע אותי מרוב שאני באמת מרגיש את זה כל הזמן". איך אתה שומר על עצמך? "קודם כל אני חושב שאני בן אדם מאוד פשוט בבסיס שלי ויש דברים פשוטים, אני מאוד אוהב גם שקט וכל מיני דברים פשוטים שאני לא מוותר עליהם באישיות שלי. אבל תמיד איפה שאני נמצא ולאיפה שאני מגיע, אני תמיד אחפש את המקום שנוח לי בו, איך שאני. אני גם מוקף בהרבה אנשים שמאוד אוהבים אותי ובאנרגיה טובה ואני גם מאמין שזה משהו ששומר עלי וזה חשוב מאוד". יש לך אהבה? "עוד לא אבל בקרוב, אני מעדיף לבחור בבן אדם שבאמת כמו שצריך, ולא סתם לייצר זוגיות".

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm