סדרת הדוקו-ריאלטי "מחוברים", שהפכה להצלחה מסחררת, נמכרה לעולם ויצרה ז'אנר משל, חוזרת בעונה עשירית, מרגשת ומפתיעה. ב"מחוברים", אחת הסדרות הנצפות ביותר ב-HOT , המשתתפים מתעדים את עצמם במשך חצי שנה, במהלכה הם מתווכים את עולמם המקצועי, האישי והאינטימי. מתוך הסיפורים האישיים של המחוברים, יצופו אל המסך פיסות חיים ואמיתות, הנוגעות לכל אחת ואחד מאיתנו. השפה החדשנית שהומצאה לפני יותר מעשור מתפתחת באופן קבוע מעונה לעונה, והפורמט מגיע אל המסך בעונתו העשירית עם עריכה קצבית, מוסיקה מקורית, וקווי עלילה דרמטיים ועשירים.

בהצצה לעונה החדשה, מיקי בוגנים - מעצב שיער, איש אופנה ומנחה טלוויזיה, בעל מספרה מפורסמת ומצליחה בתל אביב, בית ספר לאיפור, חושף את הרצון להביא ילדים והקשיים המגדריים. "אני לא אישה וגם לא גבר. רצות אחריי קבוצות של ילדים ושואלות 'אמא, זה גבר? אמא, זה אשה?". "אני חייב לאפס את עצמי, אני לא עוצר לרגע", מוסיף בוגנים. "אבל פתאום מתחיל להרגיש פספוס כזה. מתאים לי ילדים, כן או לא אני גם זקנה? כאילו מה, בגיל 70 אני אהיה בג'ימבורי?". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מיקי בוגנים בהצצה ל"מחוברים" (באדיבות HOT)
מיקי נולד ברמלה ועבר ילדות והתבגרות לא פשוטות על רקע אי בהירות מגדרית ששלחה אותו בנערותו להרפתקאות אפלות והרסניות. כל הצלחותיו המקצועיות של מיקי, כמו גם רווחתו הכלכלית, לא מרגיעות את הדחף הפנימי האובססיבי שלו להצליח ולעבוד ללא הפסקה. העבודה בשביל מיקי היא כמו צו פנימי עצמתי שמשאיר אותו לנצח דרוך, מחפה על חווית שונות ובדידות שמלווה אותו מילדותו. במהלך העונה של מחוברים מיקי בוחן לעומק את חייו עם עצמו ועם חבריו מתמודד עם שאלות של בדידות מול האפשרות לאהבה, המלחמה הבלתי פוסקת בשומן, תהיות על מגדר ופצעי העבר, בתוך מסע סיזיפי לקבלה עצמית.
עוד ישתתפו בעונה: קרן פלס - זמרת, יוצרת, מלחינה ושחקנית, מהקולות הנשיים הבולטים ביותר במוסיקה הישראלית, והיוצרת המושמעת ביותר לשנת 2021. קרן מביאה למוסיקה ולמסך, אישיות טוטאלית, מלאת עוצמה ותשוקה, כוח נשי ופרובוקטיביות, כמו גם כנות ומורכבות מפתיעות בעוצמתן.  אורנה בנאי - שחקנית וקומיקאית, כוכבת שמלווה אותנו כבר כמעט שלושים שנה בטלוויזיה, בתיאטרון, על במות הבידור ועל מסך הקולנוע. אורנה גילמה שלל דמויות אהובות לאורך הקריירה שלה, ולצד זה, חייה האישיים סיפקו מעיין נובע לחומרים אותם הביאה לבמה ולמסך. לאחרונה אביה נפטר ובמצלמות היא מתעדת גם את הרגעים הקשים. אורי ששון - ג'ודוקא, גאווה ישראלית, זוכה שתי מדליות ארד למשקל מעל 100 ק"ג, ופעמיים ברציפות זכה בתואר הנכסף -  סגן אלוף אירופה. אחרי שקצר הצלחות בינלאומיות בעולם הספורט, בגיל 31 אורי שוקל את המשך דרכו המקצועית, וחולם על זוגיות ומשפחה.

קרן פלס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרן פלס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

יעל שלביה - יעל שלביה היא שחקנית ודוגמנית בינלאומית. יעל נולדה בנהריה למשפחה דתית, הילדה השלישית מתוך חמישה. בגיל 16 נפלה לידיה הזדמנות לדגמן בזכות תמונות שהעלתה באינסטגרם. הקריירה של יעל המריאה מהר מאד והיא עברה לתל אביב ונדדה במשך שנות התבגרותה בין שני העולמות - המשפחה והאולפנה בנהריה, ועולם הדוגמנות בתל אביב. יעל מתחילה לתעד במצלמת המחוברים שלה ברגע משמעותי בחייה, כשהיא נפרדת מבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, המיליארדר האמריקאי ברנדון קורף. יעל עוברת לדירה משלה בתל אביב, ובהמשך מתחילה מערכת יחסים סוחפת ומתוקשרת עם עומר אדם. יעל מתמודדת עם שאלות של זהות, ועם התנגשויות בין עולם הדוגמנות לבין הערכים שלה מבית - צניעות ושמירת שבת.

הדר מרקס - שדרנית רדיו מצליחה וקריינית פרסומות, כבר שבע שנים משדרת בגלגלצ את התכנית "מדינה בדרך" עם בני כבודי, ולאחרונה יצאה במופע יחיד ביוגרפי ואינטימי שנקרא "הקול בראש". הדר מדליקה את מצלמת המחוברים שלה, חודשים ספורים אחרי גרושיה מאלעד. היא מנסה לבנות את חייה מחדש, לפתוח עוד אפיקים מקצועיים, לבנות לעצמה תחושת ערך עצמי ולהבין איך היא רוצה שיראו חייה מעתה. להדר שלושה ילדים קטנים שמתמודדים גם הם עם משבר הגירושים של הוריהם, והדר חושפת באומץ מול המצלמה את ההתמודדות שלה מולם כאימא, את החזרה בעידן הרשתות החברתיות אל עולם ההיכרויות, את היחסים המורכבים עם אימא שלה, גרושה אף היא, שעוזרת לה לשקם את חייה אחרי הפרידה הכואבת. במהלך העונה הדר ממצבת מחדש את חייה, את מעגל החברים שלה, היחסים עם הילדים, עם הגרוש, ומעזה בפעם הראשונה בחייה לחלום בגדול.  

יעל שלביה (צילום: אור גפן)
יעל שלביה (צילום: אור גפן)


הפורמט החדשני של HOT שיצרו רם לנדס, הבעלים של "קודה תקשורת", ודורון צברי נמכר להפקה ב-22 מדינות, בהן  הולנד, פינלנד, אירלנד, הודו ודנמרק. "מחוברים" הופקה בארצות הברית על ידי "קודה תקשורת" עבור ענקית האינטרנט AOL.  הפורמט הוכתר כתכנית הדוקומנטרית הטובה ביותר בדנמרק, זכה בארצות הברית במקום הראשון בתחרות היוקרתית של Realscreen וכן וקטף את הפרס הראשון בתחרות פרסי הטלוויזיה האירית בקטגוריית ריאליטי.

מחוברים (צילום: אוהד רומנו, HOT)
מחוברים (צילום: אוהד רומנו, HOT)