אביבית בר זוהר כיכבה בימים האחרונים בראשי מדורי הרכילות, זאת בעקבות הצעת הנישואין הגרנדיוזית שקיבלה מבן זוגה קווין צרפתי. כעת, השניים זוכים לא רק לאהבה הגדולה ביניהם, אלא גם לחיקוי קורע מצחוק בתוכנית הסאטירה של קשת 12 "ארץ נהדרת". 

בפרק שישודר הערב (רביעי) בפריים טיים של הערוץ הנצפה בישראל, נראה את ליאת הר-לב ואמיר שורוש נכנסים לנעליהם של המאורסים הטריים עם חיקוי של רגע ההצעה המושקעת. מלבד בר זוהר וצרפתי, מי שעוד תצטרף לעלילה היא צ'ילבת העבר של בר זוהר, ליהיא גרינר, שהגיבה בפירגון ושמחה אמיתית למשמע הבשורות על האירוסין. 

החיקוי ב"ארץ נהדרת" לאביבית בר זוהר וקווין צרפתי (צילום: באדיבות קשת 12)

כזכור, בחתונה של גרינר שנערכה לפני יותר מעשור, בר זוהר סולקה מהאירוע בבושת פנים לאחר שהכלה כעסה שזו באה לתפוס לה את הכותרות מהחתונה ו"להשיק חבר חדש". כעת מגיבה גרינר לחיקוי שלה בארץ נהדרת ומסרה ל-TMI: "עלמה זק מחקה אותי כבר 12 שנים ואני מתרגשת, ואוהבת הכל מהכל. אין על ההומור של ארץ נהדרת והכי מעריכה את זה שמחקים אותי שם. תנו לי רק הומור ואני מאושרת". 

אביבת בר זוהר מסרה: "זה כיף, זה מפרגן, זה מצחיק בעיקר כי קווין אפילו לא יודע מה זה התוכנית הזאת אבל עכשיו אני מסבירה לו אז זה בסדר".