ביום שני האחרון, בתום תוכנית נוספת של הריאליטי המוזיקלי של "קשת 12" - "הזמר במסכה", נחשפה הדמות שהסתתרה מתחת לתחפושת האפרוח - הזמרת דפנה ארמוני. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה ארמוני על החוויה בתוכנית.

איך היה בזמר במסכה? רצית להישאר עוד?
"קיוויתי, כבר היו לי עוד שני שירים מוכנים שכבר הקלטתי ועבדתי על ההעמדות שלהם".

איך בתוך התחפושת?
"זה מטורף בקושי שלו. בקושי של זה, קשה לתאר כמה זה קשה, אני גם אמרתי שהייתי מאתגרת כל אחד שנמצא שמה שיכנס ל-20 דקות, אני חושבת שגבר חזק שמתאמן בחדר כושר יום יום, לא חושבת שהוא היה עומד בדבר הזה. זה כבד מאוד, לא רק שזה כבד, זה גם מבנה, יש שם ברזלים, אני בעצם סוחבת על הגב שלי ואני הייתי עם קרע בכתף אבל לא אמרתי שיש לי קרע בכתף. בשבילי הכול היה אתגר, בחיים אני אוהבת לנסות את עצמי, לעשות לעצמי כל מיני התנסויות שכאלה, אתגרים שכאלה. כמו שאומרים 'מה שלא הורג אותך מחשל אותך', אני חושבת שבגלל זה אני אישה מאוד חזקה. כי עברתי המון דברים בחיים האלה, כל כך לא פשוטים, כולל לגדל לבד שני ילדים תאומים".

מה עם הילדים שלך? מה הם עושים בימים אלה?
"הבן שלי נסע עם אל על, הוא עובד שם. הוא עושה המון דברים - הוא מנהל את כל האירועים עכשיו של הקולוסיאום, גם הוא עובד באל על ובעוד שני עבודות, גם בנדל"ן, כל מיני. אם יש אשת אשכולות אז הוא איש אשכולות. הבת שלי, המתוקה הזאת, היא בתיאטרון והיא כותבת תסריטים. היא כתבה עכשיו איזה תסריט שהיא שיחקה בו ועכשיו היא כתבה עוד תסריט גדול שיכול להיות שזה יהיה סדרה באחת הערוצים".

היא נתנה לך תפקיד?
"מה את חושבת? היא ילדה טובה".

ספרי לי מה קורה עם האומנות שלך
"אני מורה לפיתוח קול בזום, יש לזה יתרון יוצא מן הכלל,  גיליתי שמאז שהתחילה הקורונה התחלתי לעשות שיעורים בזום ויש בזה המון יתרונות לא צריך לנסוע ברכב אליי או לקחת מונית אליי או לבוא בתחבורה ציבורית או אם באים עם אוטו ואין חנייה. אבל היתרון הכי גדול הוא שהם רואים את עצמם, יש שני ריבועים על המחשב, רואים אותי ורואים את עצמם וכשאני נותנת איזו הערה לתקן, אז הם יכולים לראות איך לתקן".

אחרי מלא שנות קריירה, את עוד משרטטת לעצמך חלומות?
"כן, יש הרבה דברים, מלא חלומות. הייתי רוצה שיהיו לי עוד תלמידים לפיתוח קול כי אני ממש אוהבת ללמד, אני עוזרת לאנשים להגיע ממקום X ל־Y ואני ממש אוהבת את זה. אבל הייתי רוצה חוץ מזה, לגבי הבמה, הייתי רוצה הופעות גדולות, יש לי הרכב של שישה אנשים, הרכב יוצא מן הכלל שהופענו בקולוסיאום לא מזמן והיה כיף גדול. אני רוצה שוב פעם להופיע בהרכב זה. אז אם היו עוד פעם חברות הייטק או באירועים וגם לעשות את ה'זאפות' האלה שוב".

החשיפה השישית בזמר במסכה: האפרוח - דפנה ארמוני (צילום: באדיבות קשת 12)
החשיפה השישית בזמר במסכה: האפרוח - דפנה ארמוני (צילום: באדיבות קשת 12)

 
סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm