בחודש אוקטובר האחרון דקלה הדר, שמשחקת את אשתו של אדיר מילר ב"צומת מילר", יצאה באומץ ובגלוי בפוסט חושפני, בו חשפה שהיא לא מצליחה להתפרנס או לפרנס את ילדיה. וכעת נראה כי תפקיד חדש וזוהר מחכה לה ממש בקרוב.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>


השחקנית שיתפה אז פוסט אמיץ על מצבה וכתבה: "זהו פוסט חשיפה שאני כותבת בידיים רועדות ולב דופק על 100 ובכל זאת. אני שחקנית. כל חיי למעשה. מגיל מאד צעיר מצאתי את המקצוע או שהוא מצא אותי (כמו שהקלישאה אומרת)". כעת, מסתבר שהיא להקה לסדרה חדשה.

הדר תיקח חלק בעונת ההמשך לסדרה "תיק נעדר" של כאן 11, שעלתה במאי 2020. סדרת ההמשך תקרא "האיש שרצה לדעת הכל". בעונה החדשה ישתתפו מוריס כהן, עירית קפלן, קרול וואירס ומאיר אשרף, לצד השחקנים החדשים: נטע ריסקין, אימרי ביטון, עינת הולנד, אורי לייזרוביץ', טום באום, משה פרסטר, לי גילת, מיה דגן, ובת אל מוסרי.

העוה הראשונה הייתה סדרת דרמה בלשית בת שמונה פרקים, המבוססת על ספריו של דרור משעני "תיק נעדר" ו"אפשרות של אלימות" אודות אברהם אברהם, בלש משטרת חולון, שנחוש למצוא נער בן 16 שיצא בוקר אחד מהבית ולא חזר. את דמותו של הבלש אברהם אברהם מגלם השחקן מוריס כהן. לצדו משתתפים בסדרה צחי גראד, אורנה בנאי, עוז זהבי, מעיין בלום, שאול מזרחי, מלי לוי, עירית קפלן, ענת מגן-שבו, אורי גבריאל, לירית בלבן והשחקנית הבלגית קרול ואירס. במאי: עודד דוידוף.