הזמרת קרן פלס השתדלה לשמור במשך הקריירה הארוכה שלה, שנמשכת קרוב ל-20 שנה, על חייה האישיים יחסית רחוק מהתקשורת, ולמעט תפקידה בשופטת בתוכניות מוזיקה לא השתתפה בריאליטי על חייה. כעת, פלס חושפת לראשונה את חייה האישיים - ומקרוב. פלס תשתתף בעונת העשור של "מחוברים" שתעלה בקרוב ב"הוט". "שרה ובוכה, התחושה הזאת ממכרת" מצהירה הזמרת בהצצה לעונה החדשה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצצה לסיפורה של קרן פלס ב"מחוברים" (צילום: באדיבות HOT)

בקטע אחר נחשף לראשונה מה שעבר עליה בחודש אוגוסט 2021 כשאושפזה בבית החולים בילינסון לאחר שסיימה הופעה באמפי שוני ולא הרגישה טוב, לאחר שגופה לא עמד תחת הלחץ והעומס בה היא נמצאת בתקופה זאת. "אני עוברת משהו מאוד מאתגר עם הגוף שלי. שמישהו יפסיק לי את הסרט הזה". בהמשך מוסיפה פלס: "אחרי הדבר הזה אני רוצה להתפתח גם בתור יוצרת, כאמא, שם אני מתחברת באמת".

כזכור, בפוסט שפרסמה בסטורי תיעדה את עצמה ממיטת בית בחולים וכתבה: "לפני שלושה ימים ירדתי מהבמה בשוני היישר למיטה המתכווננת. זה היה ההדרן של תקופה מטורפת, בה הגוף שלי התאפק לפני שהוא התפרק, כדי שאוכל לשיר לכם. אני מרגישה כמו חדשה ומודה לצוות שטיפל בי במקצועיות ואכפתיות, ולחברות שלי שהן הבריאות עצמה. הלילה אני בפנסיון מלא עם נוף למגה, בתקווה שמחר כבר אקלל את הפקקים. בריאות ואהבה לכולם. שוקלת לאמץ, את הלוק לגמר הכוכב".