לפני חודש "גולסטאר מרוקו'" עלתה לאוויר נראה כי העונה הזו כבר הספיקה ליצור הרבה אקשן. זאת, לאחר ריב שפרץ בין אחד הכדורגלנים האהובים שהיו בישראל, ג'ובאני רוסו, לקומיקאי ולזמר המצליח אייל גולן. בהצצה לפרק החדש של "גולסטאר מרוקו" שישודר הערב ב-HOT, מתפתחת תגרה בין כדורגלן העבר ג'ובאני רוסו שהחליט להפסיק להשתתף באימון ולזמר, אייל גולן, שאימן את נבחרת הסלבס.

"אין לי אוויר, כואבת לי הרגל. רגע, רגע. פצוע, פצוע", אמר רוסו והתיישב בצד המרגש, בזמן שגולן ניסה להחזיר אותו לאימון וקרא: "מה 'רגע, רגע'? כל שניה רגל בשביל לקחת אוויר. שחק. שחק!". "נשמה קום על הרגליים, הרי אם מישהו אחר היה מפסיק היית אומר 'פוקו-צ'וקו, בכיין, ועכשיו מה קרה ג'ובאני? כואב לך חמוד?", הגיב הקומיקאי גיא הוכמן ואלירז שדה הוסיף: "ג'ובאני מחליט שהוא רוצה לנוח. בעל הבית של המגרש, הוא השופט. הוא המנהל הגדול. אתה לא".

אייל גולן וג'ובאני רוסו בתקרית אלימה ב"גולסטאר" (באדיבות HOT)
בשלב מאוחר אמר גולן "אתה לא פצוע אתה עושה את עצמך", ורוסו דחף אותו פיזית והעיף את כובעו של הזמר מהראש. בהסבר שהעניק למצלמה אמר כדורגלן העבר: "אני קיבלתי קריזה, ונשמה. אתם יודעים מה כתוב פה בחולצה? ריספקט. זה ריספקט. אין לכם ריספקט, כל השנה אין לכם ריספקט, בבקשה אדוני אייל גולן, עוד פעם יצאת שקרן, רמאי, גנב".
גולסטאר מרוקו (צילום: רפי דלויה)
גולסטאר מרוקו (צילום: רפי דלויה)