עם התקדמות העונה מהפיליפינים, התככים ב"הישרדות" ממשיכים להיווצר: בהצצה לגולשי TMI לפרק שישודר הערב ירדן זוהר מגלה שטל מורד ניסה לעשות מהלך נגד בן בריתו גיא רוזן, היא מפחדת על מקומה בשבט וקוראת לו שקרן - לא לפני שהיא גולשת לחיים האישיים של טל שהבטיח שכל מי שמכיר אותו בבית יודע שהוא אדם של מילה.

הצצה ל"הישרדות" - העימות בין טל מורד וירדן זוהר (צילום: באדיבות רשת 13)

"אני עומדת פה ושומעת אותך עושה את הדבר המכוער הזה מאחורי הגב שלי, זה מה שפגע בי", אומרת ירדן, וטל משיב: "את יכולה לראות את זה 'מאחורי הגב', ואת יכולה לראות את זה כמהלך שלא רציתי שתדעי, כי פחדתי שבאיזשהו מקום תספרי לו, וזה הכי לגיטימי בעולם".

"אני לא תמימה, אני לא שה תמים, אני רואה שאתם נותנים את צמיד החיים לאבירן, אני רואה מה קורה פה. אל תעשה ממני תמימה, תאמין לי אתה לא מכיר אותי. אני שואלת אותך בתור בן אדם לבן אדם, מה יקרה בהדחה הבאה? תגיד לי 'תקשיבי, ניסיתי להציל אותך, אין לי מה לעשות עם זה, אבל זה מה שהרוב רוצה'. למה אמרת לגל שאתה רוצה להדיח אותי אחר כך? אתה משקר לי בפרצוף".

"אני בן אדם לא שקרן", מתגונן טל. "אז אל תבורי ותכניסי לי... אל תערבי שום דבר מהחיים האישיים, למה אני הכי לא שקרן שיש, ואני הילד הכי טוב בעולם. אנחנו משחקים משחק".