אחרי הלהיטים "בית משוגעים", "השמלה החדשה שלי" ו"מלכת הרחבה", רן דנקר הוא השבוע סינגל חדש וחשוף בסגנון מוזיקלי חדש ואחר: "כל מה שרציתי להיות". השיר נכתב והולחן על ידי סתיו בגר, רון ביטון יחד עם דנקר. השיר מלווה בקליפ מושקע ויוצא דופן שצולם בפולין בשיתוף פעולה עם חברת Renuar.

את הקליפ ביים הבמאי הבינלאומי אינדי חייט שעבר לפני מספר שנים להתגורר בקייב. זוהי הפעם הראשונה שדנקר וחייט משתפים פעולה. דנקר הגיע לאולפן של דידי הררי ב-103FM וסיפר על השיר החדש, וגם חשף את העבודה ממנה פוטר אחרי שעתיים. על השיר החדש, סיפר דנקר, "שיר מבחינתי הוא פשוט להילחם בפחדים, ללכת עם החלומות ולזכור שתמיד נפחד קצת אבל עדיף לנסות להגשים".

"אני ושחר חברי ילדות", סיפר דנקר על איש הסאונד שלו, שחק בן חמו שהגיע איתו לאולפן. "גדלנו יחד בנתניה. כשהיינו בנו 14, והיינו הולכים לבית הספר, לא היינו הולכים לבית הספר - היינו הולכים לים לגלוש', שחר כבר היה הולך לעשות סאונד ל'יהודים' והיינו מקנאים בו. היום כבר הכי גדול שיש".

עבדת בחברת הגברה
"שחר לקח אותי יום אחד לעבוד איתו ואחרי שעתיים אמרו לי 'תודה רבה לך'. בעיקר כי אני לא טוב בזה. זה לא צלח".

הייתה הופעה אתמול בקריית גת
"הופענו לנוער, לחבר'ה מהצופים, הנוער העובד, כל אלה שלא מסתדרים ביחד, זה היה בחסות קק"ל וזה היה מדהים".

"אנחנו מגדלים שתי בנות מתוקות", סיפר דנקר על התקופה הטובה העוברת עליו, ועל משפחתו:  "לפעמים כשאני חוזר הביתה, אין לי מה להכין ואני לא איזה בשלן, אז לפני חצי שנה אמרתי לה (לבתו), 'יש משהו שלא טעמת אף פעם, את חייבת לטעום את זה ואז סיפרתי לה מאיפה זה הגיע ושהקשיו הזה דבר מיוחד', לא צריך לשים שום דבר, קשיו במחבת - אתה מגיש את זה כמנה. היא אכלה את זה, היא מכורה".