אמש דווח כי  בלוגרית האופנה, השחקנית והמגישה הצעירה קים אור אזולאי תצטרף לעונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים", וכעת מתווספים לתוכנית עוד שני שמות לוהטים במיוחד.

אחרי ההצלחה הגדולה של העונה האחרונה של  ריאליטי הריקודים הנוצץ, ששודרה באביב האחרון בקשת 12, ששברה שיאי רייטינג, בגוף המשדר עומלים על הליהוקים של העונה הקרוב. היום (שני) נודע כי כוכבת הפופ אלה לי להב, והדוגמנית המצליחה ניבר מדר לוהקו ל"רוקדים עם כוכבים".

שופטי רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך)
שופטי רוקדים עם כוכבים (צילום: צילום מסך)

 להב פרצה בסערה לתודעה בעונה השביעית של הריאליטי המוזיקלי "הכוכב הבא" עם וייב דרום קוריאני מגניב וגישה חצופה. מאז הספיקה הכוכבת הצעירה לשחרר את אחד להיטים הכי מדבקים של השני האחרונות "זוט עני", לנהל את אחת ממערכות היחסים הכי סוערות ומסוקרות בתקשורת עם מאיה גי'ריס, ולככב במדורי הרכילות ובנובמר האחרון לוהקה לגרסה החדשה של המחזמר "שיער". עם הליהוק החדש של "רוקדים עם כוכבים" נראה כי הזמרת הצעירה ממשיכה לבסס את מעמדה ככוכבת פופ מובילה.

מדר היא אחת הדוגמניות הכי מצליחות בישראל בשנים האחרונות, היא הספיקה להשתתף בקמפיינים של רשתות אופנה גדולות כמו "רנואר" ו"פקטורי" לצד מותגי יוקרה כמו "פדני" וגם לעבוד עם מעצבי אופנה מובילים כמו אלון ליבנה. לאחרונה השתתפה מדר בקליפים של עומר אדם ואליאב זוהר, ונראה כי  אחרי הליהוק לסדרה "קורדרוי", עבורה יכולה התוכנית להוות את המשך דרכה מתואר "דוגמנית" בלבד לטאלנטית מובילה.

כזכור, 18 כוכבים מתעשיית הבידור יעלו על רחבת הריקודים, יחד עם פרטנרים רקדנים מקצועיים, שיחברו אליהם ויתחרו יחד על תואר הזוג הזוכה של העונה. בין השמות שכבר סגרו חוזה עם ההפקה וצפויים לכבוש את במת הריקודים בולטים המגישה דנה גרוצקי, השחקנית גיה באר גורביץ', הזמרת נסרין קדרי, והבדרנים קובי מימון, עדי חבשוש ועופר שכטר.