תוכנית הריאליטי האהובה "הזמר במסכה" מתקרבת בצעדי ענק אל סופה, והדמויות המסקרנות והאהובות ביותר נחשפות. במוצאי השבת האחרונה נחשף הצמד המקרן "המלך והמלכה" - כצמד כוכבי הילדים מיכל ינאי וטל מוסרי. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרו השניים על השתתפותם בתוכנית. "היה כזה כיף, מאוד חששנו בהתחלה אבל כשיש לך פרטנרית כמו מיכל זה הפך את זה להרפתקה מטורללת, מסעירה וכיפית", שיתף מוסרי. "לי ולמיכל היה סוד, אצלי בבית אף אחד לא ידע, גם לא החברים בתיאטרון, היא הייתה אשת הסוד שלי".

"כל המשתתפים נמצאים בבידוד מוחלט במהלך הצילומים, הם לא פוגשים אף אחד", הוסיף מוסרי. "פתאום לנו היה קרוון משותף. מיכל הייתה צריכה להגיע מיוון, זה כמו מבצע של המוסד. "התגובות שאני מקבל אחרי החשיפה כל כך מחממות את הלב. אנשים אמרו שהם חשבו שמדובר בזוג שחי אחד עם השנייה שנים".

מיכל ינאי הוסיפה וסיפרה על החוויה שלה בתוכנית: "אני עוד בהלם, עוד לא התאוששתי. בני שאל אותי אם אני מתבאסת שעפתי, ואמרתי לו שברור. לקראת הסוף בני הגדול חשד, הוא צלצל באמצע התוכנית. טל ידע ובעלי, אין מה לעשות, היו הרבה טיסות והוא היה צריך להישאר עם הילדים, לא יכולתי להמציא תירוצים. היה כזה כיף ביחד, על העבודה בחול סיפרה ינאי: "אני עובדת גם שם, ובאה לפה להרצאות ולצילומים, כיף השילוב הזה של גם וגם".

סייעה בעריכת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm