הצגת התכנים החדשים של "כאן" נערכה ביום רביעי האחרון, ובין השאר הוצגה "איסט סייד" - סדרת דרמה חדשה שתעלה ב-19 לפברואר בכאן 11, שנבחרה על ידי האתר deadline ברשימת שש סדרות הדרמה הבינלאומיות שכדאי לצפות בהן ב-2023. בראיון ל"TMI" סיפר יהודה לוי, כוכב הסדרה, על התפקיד הפוליטי וגם על היחסים עם גרושתו שלומית מלכה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

במקום הכי נפיץ בעולם, מזרח ירושלים, סוחר קרקעות מוכן לעשות הכל, אבל הכל, כדי לסגור עסקה שתבטיח את עתיד בתו, הנמצאת על הרצף האוטיסטי. מה יהיה המחיר ומי יצטרך לשלמו? לצד לוי מככבים בסדרה גם: נטע ריסקין, גפן קמינר, עלא דקא, שרה וינו אלעד, אמיר חורי, ג'מיל חורי, שאדן קנבורה, שלומי קוריאט ורבים נוספים.

"הסדרה היא על מוכר קרקעות שמייעד את הקרקעות לבעלות של יהודים, והוא מכניס עיקופים כדי לעשות את המעברים של העסקאות האלו, וזה דבר מאוד שכיח בסיולואן, ומסובך ומורכב", סיפר לוי. "בנוסף לזה, יש לו ילדה אוטיסטית, שהוא עושה הכל בשביל לשמור עליה ולהבטיח את עתידה, גם אם זה לחצות כל מיני גבולות עם עצמו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"זו דמות שהיא מאוד באזור האפור, מוסיף לוי", המאפיינים שלה הם לא מודגשים יותר מדי. יש לו הכל מהכל, הוא גם מלא חמלה, והוא גם 'מאדר פאקר' כשהוא צריך להיות. יש בו הכל ובגלל זה זה עניין אותי, והסגנון המיוחד שיש שם, והקצב, זו סדרה מאוד שונה ומיוחדת ואני מאוד גאה להיות חלק ממנה".

"לאן שהחיים יקחו אותי - הם יקחו אותי": ראיון עם יהודה לוי. צילום: קיץ ברבנר

נשמע שיש שם סוגיות פוליטיות, יש לך חשש להכנס לקחת הזאת?
"התפקיד שלי זה לספר סיפור, גם אם זה דרך עין פוליטית, גם אם זה דרך עין של פנטזיה, גם אם העלילה מציאותית, וגם אם זה לא ממש מציאותי. אני כלי שצריך להעביר מסרים מיוצרים שרוצים להעביר מסר. אז אני פתוח לכל המנעד הזה, זה התפקיד שלי. בסופו של דבר, אני בדרך כלל לא נכנס לפוליטיקה. אבל אם אני צריך לדבר מגרונו של מישהו שרוצה להעביר מסר שיש בו גם פוליטיקה, אז בשביל זה אני פה".

אתה משחק אבא לילדה בת 18 על הרצף, ספר לי על זה.
"לקחנו ילדה שהיא באמת על הרצף, למרות שאני טוען שאני יותר אוטיסט ממנה, כל הזמן צחקנו על זה שאני יותר על הרצף ממנה. מבריקה, חדה, מהממת ברמת, מוכשרת, זה תפקיד ראשון שלה. חכמה בצורה בלתי רגילה, מצחיקה בטירוף. היא נורא דאגה וחששה מהחשיפה הראשונה הזו, ואני אמרתי לה 'את שמה את כולם בכיס הקטן - סעי. הכל טוב'. והיה לי כיף איתה, והיה לי מעניין לעבוד איתה".

הסדרה דורגה כאחת מ-6 הסדרות המבטיחות של אתר "Deadline", איך ההרגשה?
"אנחנו אוהבים הבטחות, ואנחנו אוהבים גם לקיים אותן". 

זה עושה חשק גם לחזור לארה"ב, לנסות את המזל שם שוב?
"החלטתי שאני זורם עם התנועה, ולאן שהחיים ייקחו אותי - הם ייקחו אותי. כל ההגדרות וההחלטות סתם סוגרות ומשבשות את הזרימה. אני פה בינתיים, ואם זה ייקח אותי לשם, אז זה שם. ואם זה ייקח אותי להודו, או לסין, או לכל מקום - אם זה יעניין אותי".

אז בינתיים אתה לא אורז מזוודה?
"אני לא אורז מזוודה, אבל אני משאיר מזוודה אחת פתוחה, קרובה אליי, כדי שאם אני ארצה לעשות איזה גיחה לאנשהו אני אעשה בכיף, מאוד אוהב לנסוע לחו"ל". 

יש סיכוי לעוד עונה של "איש חשוב מאוד"? הרבה אנשים מחכים ומצפים.
"לא כרגע, כפי שידוע לי".

אתה בקשר עם שלומית?
"נפרדנו מאוד בטוב, והיינו בקשר עד לא מזמן. אבל די, החיים לאט לאט מפרידים בינינו והאהבה נשארת, והיא תמיד תהיה שם, והיא חוצה זמן ומקום והכל טוב. באמת נפרדנו באהבה, אבל בקשר יומיומי? לא".

בתקשורת ממשיכים להדביק לך כל מיני רומנים, אדווה דדון למשל. מה דעתך על זה?
"מה יש לי להגיד על זה?".

אולי 'תפסיקו'?
"אני כבר הבנתי שזה לא יעזור לי. במקום להתנגד, אני זורם".