רן דנקר חוזר לפרס הכי לא צפוי שקיבל: הזמר והשחקן שחרר לאחרונה סינגל חדש וחשוף בסגנון מוזיקלי חדש ואחר: "כל מה שרציתי להיות". השיר נכתב והולחן על ידי סתיו בגר ורון ביטון, יחד עם דנקר עצמו. השיר מלווה בקליפ מושקע ויוצא דופן שצולם בפולין בשיתוף פעולה עם חברת Renuar.

בשיחה עם רבקה מיכאלי ב-103FM סיפר על השיר ומה שהוביל לכתיבתו, על תחילת הקריירה ושיתוף הפועלה עם עילי בוטנר וגם אל פרס "השחקן היפה ביותר" בו זכה בפסטיבל ברלין. בוא נתחיל מכל מה שרציתי להיות. נמק, הסבר. "זו שאלה מעולה, אני בעצמי שואל אותה, מה אני רוצה להיות והאם אני נמצא במקום הזה. נהיה קטע כזה היום שמשתפים פעולה, לי זה מתאים. התחלנו ממנגינה והמשפט הראשון שנזרק לחדר היה 'לא התמכרתי לכל מה שאומרים'. אמרתי 'לא, אם כבר אז בוא נגיד את האמת - אני קצת התמכרתי לכל מה שאומרים'".

הכרנו כשהגעת עם עילי בוטנר עם "שווים", והייתם די נרעשים "אני הייתי שחקן צעיר שאהב לשיר, באתי ממוזיקה בנעוריי אבל יותר התעסקתי במשחק. עילי כתב את השירים הראשונים שלו, והגענו הלומים. לא ידענו לאן הדבר הזה הולך, שני אנשים שבאים מרקע קיבוצי רוצים לעשות מוזיקה ופתאום הדבר הזה כמו אש בשדה קוצים. יצאנו להופעות, בהתחלה הגיעו 70־80 אנשים הבמקרה הטוב, ולאט זה גדל. אני זוכר את ההתרגשות ושלא האמנו שמראיינים אותנו. זה מדהים שהשיר לא נעלם, והוא פשוט פוגע. זה כמו תפילה". חזרת לישראל אחרי שלמדת משחק בניו יורק. היה לך הלם תרבות כחזרת? "היה לי הלם תרבות קל, אך מיד צללתי לתיאטרון. אני מתגעגע לבמות".

מתי קיבלת את תואר השחקן היפה ביותר על השטיח האדום בפסטיבל ברלין? "אני לא יודע אם זה היה רגע משפיל או משמח. זה היה ב-2006, אמרו לי שזכיתי בפרס ואני מבסוט, חשבתי שזה חביב הקהל, ובסוף זכיתי בשחקן היפה של הפסטיבל. אתם צוחקים עליי? זה היה רגע ששמחתי ליחס מהם, אז זה היה מדהים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm