בחודש מאי האחרון, אחרי חודשים של שמועות, ההסתתרויות וצילומי פפראצי אסורים, הגיעו לסיומם כשיעל שלביה ועומר אדם הכריזו לראשונה על הזוגיות שלהם בפומבי והעלו תמונות זוגיות ראשונות לחשבון האינסטגרם שלהם. אותה תמונה זוגית על חוף הים גררה תגובות רבות, חלקן הגדול לא מפרגנות. כעת שלביה חושף מה עברה כשקראה אותן.

בהצצה לגולשי TMI לפרק של "מחוברים" שמשודר הערב ב"HOT", שלביה קוראת את התגובות הקשות לפוסט בו חשפה את הזוגיות עם אדם. "חזרתי הביתה, 5000 תגובות, בינתיים, ביממה. מיליון בדיחות על הזוגיות הזאת, על התמונה, מיליון תגובות על הסימנים הכחולים שהיו לי ברגליים בגלל הצילומים של 'פלמ"ח'". "'כמה כחולים כפרה, עומר נותן עבודה", הקריאה שלביה את התגובות.

יעל שלביה על התגובות לזוגיות עם עומר אדם

"'הזוג הכי מביך בארץ', 'עכשיו הבנתי שכסף בטוח קונה אהבה'. לא ציפיתי לקבל כזאת מכה. אני מרגישה שפשוט מנסים לחסל אותי". בראיון ל-TMI עם השקת העונה החדשה של "מחוברים" סיפרה שלביה: "לא חשבתי שאעשה את הפרויקט הזה. אני מאוד חששתי. בחיים לא חשפתי את עצמי בצורה כזאת. אבל אני זוכרת שעשינו מין תקופה של פיילוט, ניסיון שלא מחייב לשום דבר. אבל כשישבתי בחדר עריכה וראיתי את הפיילוט, הבנתי שזה פרויקט מדהים, הבנתי את הערך שלו, כמה הוא אמיתי ו... לא למה? קפצתי למים העמוקים ועשיתי את זה".

עומר אדם ויעל שלביה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם ויעל שלביה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)