העונה העשירית של "מחוברים" עלתה לשידור ב-HOT לפני כשבוע, בה משתתפת בין היתר גם הדוגמנית המצליחה יעל שלביה. בהצצה לפרק הספיישל בו תככב שלביה, היא מצאה כתבה באתר ICE תחת הכותרת: "לא תאמינו איך נראתה יעל שלביה בגיל 12", שזרקה אותה אחורה אל הימים הקשים בחייה, בהם בית משפחתה נשרף כליל כשלושה ימים לפני חגיגות בת המצווה שלה. 

יעל שלביה נזכרת בשריפה ששינתה את חייה (צילום: באדיבות HOT)

"לא מבינה באיזה קטע, פרסמו עכשיו באיזה אתר תמונה שלי מהעבר עם איזושהי כתבה שהייתה לפני עשר שנים. כשהייתי בת 11 הבית שלנו נשרף, הבית שלי בנהריה", נזכרה שלביה באירוע הטראומטי תוך שהיא גוללת בכתבה והוסיפה: "אני לא מאמינה שאני רואה את זה רק עכשיו".

בכתבה נאמר כי באותה התקרית הקשה שחוותה משפחתה של הדוגמנית, ביתה נשרף כליל אחרי שאחד מאחיה שיחק עם מצית, במזל איש לא נפגע ומשפחתה בת השבע נפשות, נותרה ללא קורת גג. באותו הריאיון יעל בת ה-12 סיפרה לעיתונאי: "הייתי באמצע שיעור אנגלית, לא ידעתי כלום, אבל שמענו סירנות, ולא ידעתי כלום". באותה התקופה, שלביה הייתה כשלושה ימים בלבד לפני חגיגות בת המצווה שחיכתה להם כל כך, מה שאומר שהבגדים המיוחדים, ההזמנות וכל מה שהיה אמור להיות מוכן לאירוע נשרף כליל. 

יעל שלביה צופה בקטע מילדותה (צילום: צילום מסך HOT)
יעל שלביה צופה בקטע מילדותה (צילום: צילום מסך HOT)

"אנחנו צריכים איכשהו להסתדר", אמרה בזמנו הדוגמנית, בזמן שהגרסה המבוגרת שלה צופה בקטע הישן ולא יכולה לעצור את הדמעות. "אני לא יכולה אפילו להסביר את ההרגשה הזאת, שאתה מבין שמה שיצאת איתו מהבית באותו יום זה מה שנשאר איתך", סיפרה בעצב. "ההורים שלי תמיד דאגו שיהיה לי מה שאני צריכה, אבל פיזית, היו ימים שלא היה לי כלום. אני זוכרת שמאותו יום אני הבטחתי לעצמי שאני לעולם יותר לא אבקש עזרה. רציתי שיהיה לי ולמשפחה שלי כל מה שאנחנו צריכים, זה משהו שממש בנה אותי להיות מי שאני".