בנם של צופית ואברם גרנט, דניאל גרנט, ילד בן 29, החליט שעכשיו תורו לעשות צעד קדימה, ולדבר דרך נקודת המבט שלו, והוא לא מפחד מכלום. גרנט הצעיר מעיד כי כילד שגדל על מגרשי הכדורגל, בגיל עשרה ימים כבר ישב ביציעים ותוך כדי הנקה הפך לחלק מהאוהדים, והוא מורגל בלבחון את החיים דרך סקרנות והומור. את הרעיונות והטקסטים לשיריו כתב דניאל בשנים האחרונות, בעודו מסתובב לבד במקומות שונים בעולם. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר גרנט על שירו החדש "כשמזכירים לי (מה אני יכול להיות)".

"אני מתחיל את השיר שאומר שאני מלא שנים באותו לופ", סיפר גרנט. "זה התחיל ממקום כזה שבאמת הרגשתי שאני מאוד מאוד תקוע. הייתה תקופה שרק הייתי כותב, פחדתי להגיד, לא גיליתי לאף אחד בעולם. כתבתי טקסטים שנשארו לגמרי אצלי, שתקופה ארוכה היו 100 אחוז אצלי, אף בן אדם לא ידע מזה, ואז החלטתי להקריא את זה פה ושם לכמה אנשים וזה ממש נפתח לי, הרגשתי יותר בטוח. עם זה נחשף כל העניין הזה, אף פעם לא פחדתי לדבר על חרדות, על פחדים ועל המחשבות".

"התחושה הראשונה שלי, שזה דברים נורא גדול ומרכזי בעולם, החרדות הן נושא מרכזי, המודעות לזה הרבה יותר גדולה בעולם", סיפר גרנט. "אתה מפרסם את הרגעים הטובים, המאושרים שלך בחיים, לא יהיה לך יום רע ואתה תכתוב על זה. בגדול, אתה לא תשב בבית בחרדות, בפחדים, ותרצה שכל העולם יהיה שותף לזה אז אתה מציג את החלקים הנורא טובים כדי לנסות להרים את עצמך. הרבה פעמים זה גם באמת הופך למציאות". על הקליפ שבת זוגו וחברתה ואחותו הבימאית היו אחראיות, סיפר גרנט: "כל הרעיון הזה ישב בדיוק על זה, על מקומות שלפעמים אני מרגיש במקום הקטן, החדר הקטן, אתה מרגיש שהכול לוחץ עליך, מצד אחד של חרדות ומצד שני גם להרגיש כל כך קטן במקום כל כך עצום. זה בכל דבר בחיים".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm