אמש (ראשון) התקיימה אחת ממועצות השבט הקשות והאמוציונליות שנראו העונה, ונראה שסוף סוף האקשן שאנחנו כל כך אוהבים לראות חזר ל"הישרדות". הרוחות סערו ואין שורד שנשאר אדיש ל"חרבו דרבו" שהתרחש במועצה - הדוגמנית היפיפייה מאיה קיי בכתה והייתה היחידה להעמיד להדחה את דורין דותן ואף אחד לא הבין למה, אלית פתחה את הג'ורה על מי שהיה החבר הכי טוב שלה על האי גיא שיקר, טל מורד וגל רובין תקפו חזיתית את קייסי זפטה וכינו אותה "השקרנית הכי גדולה על האי", ומי הם שני הבוגדים הגדולים של הפרק אמש?

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קטע מתוך מועצת השבט הסוערת של "הישרדות" (צילום: באדיבות רשת 13)

אז עשינו במיוחד עבורכם תחקיר קטן והשגנו את הסיפור המלא מאחורי הקלעים של מועצת השבט הסוערת של העונה.

מדוע טל מורד הטיח בקייסי דברים כה קשים במועצה והאשים אותה שהיא השקרנית הכי גדולה של המשחק?  
מורד כעס על קייסי ואמר שנפגע ממנה כשגילה כי היא שיקרה וניסתה לסכסך אותו עם שורדים אחרים. מקור דיווח בבלעדיות ל-TMI: "היא הלכה והמציאה סיפורים, סכסכה ושיקרה והלכה עם הפרצוף המתוק והכביכול תמים שלה ובתור אחת מתמסכנת. תמיד עוזרים לה, היא נראית אמינה. היא סיפרה סיפורים ושקרים אבל בעצם ניסתה לייצר מהלך כדי להסית את טל וגל נגד אבירן".

עוד לחששו השורדים למערכת כי קייסי נהגה על האי להתקרבן ולהיעזר בקולגות שלה, בזמן שמורד היה נוהג לעזור לה לעלות לסירה בכל יציאה למשימה, ולהיות שם בשבילה לכל מה שביקשה ודרשה והתקשתה לעשות לבדה. אלא שאז גילה כי היא הולכת ומתחמנת מאחורי גבו, מה שגרם לו ולרובין לתקוף אותה חזיתית במועצה.

מי הם שני הבוגדים הגדולים של הפרק אמש?
דורין דותן וסהר כהן שהיו שייכים לקבוצה של גיא רוזן, קייסי מאיה קיי ואלית, והיו אמורים לשים את שמו של מורד, אלא שברגע האמת הם בגדו בברית שלהם ושמו את שמו של גיא. סהר תירץ זאת וטען שהוא לא יכול להדיח את טל מורד שקרוב יותר לליבו, ודורין דותן רצתה לשמור על קייסי ואמרה לקבוצה אם תדיחו את גיא רוזן ולא את קייסי אני איתכם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

גיא שיקר בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
גיא שיקר בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

למה מאיה קיי הייתה היחידה שכתבה את שמה של דורין דותן בהדחה?
קיי שהייתה שייכת לקבוצה של גיא רוזן וסהר כהן, ידעה שעומדים להדיח את גל רובין אלא שברגע האחרון הוצגה התפנית בעלילה, וטל מורד העניק את שרשרת החסינות לבת בריתו גל רובין. כך שחברי הקבוצה נאלצו לנקוט באופציה אחרת והחליטו להדיח במקומה את טל מורד. מאיה קיי, שכבר פיתחה כידוע רגשות למורד, לא יכלה לשים את שמו של אהובה להדחה ולכן שמה את שמה של דורין דותן. לבסוף, מאיה קיי בכתה לאחר שבחרה להשתיק עם הצמיד את גיא שיקר והרגישה לא בנוח שהיא משתיקה את מי שבגיל של אבא שלה.

הויכוח הסוער של אלית מוסאיוף וגיא שיקר
אלית המבוגרת שבשבט, שלא צלחה אף משימה, לפתע הרגישה על הגובה והתחילה לחשוף את הצדדים הפחות חיוביים באישיותה. כמי שדרכה במשחק נסללה בזכותו של גיא שיקר וכולנו ראינו זאת בפרקים הראשונים, היא בחרה לצאת עליו על מאתיים במועצה - דווקא על מי שהיה בן בריתה וחברה הטוב ביותר. נראה כי התהילה סנוורה אותה מעט יותר מדי.