את מגישת הרדיו הדר מרקס כולנו מכירים כשדרנית המצחיקה והאנרגטית של גלגל"צ, אך השנתיים האחרונות בחייה היו לא פשוטות בכלל. אחרי שחוותה הליך גירושים לא פשוט, מרקס השתתפה כחלק מהקאסט של התוכנית "מחוברים" ב-HOT. במסגרת הצילומים, מרקס תיעדה קטע מתוך המופע שלה, בו היא החלה בהתלוצצות על תקופת הגירושין, אך סיימה כשלא הצליחה לעצור את הדמעות. 

הדר מרקס מספרת על תקופת הגירושים הקשה (צילום: באדיבות HOT וקודה תקשורת)

"התגרשתי, אמרתי לכם? כולם פה גרושים שם? בקרוב בקרוב אצל כל הבתים, סתם חמסה בבאר שבע את עושה את זה... בתל אביב הם לא התחתנו, לא יודעת דפוקים", החלה את הטקסט על הבמה בהומור. ועל אף שאנחנו רגילים לראות, או יותר נכון לשמוע אותה, כשהיא צוחקת ושמחה, הפעם מרקס לא הצליחה לעצור את הבכי שהשתלט עליה. 

"אני עברתי תקופה באמת, וואו, אני עברתי גיהנום. זה היה קשה, גירושים זה קשה", פתחה מרקס ופנתה לאמא שלה שישבה בקהל: "אני לא אשכח, אמא את זוכרת הייתה לנו שיחה בחנייה בספורטק ואני צרחתי מרוב עצב". הגעתם פעם לצרחות מרוב עצב? שכל כך חרא לכם?".

בשלב זה סיפרה מרקס כי מה שהצליח להחזיק אותה מעל המים בתקופה הקשה היה קהל המאזינים הנאמן שלה, שאילץ אותה בכל בוקר "ללחוץ על כפתור השמחה שלה".

:אמא שלי אמרה לי, הדרי את נולדת עם כפתור של שמחה, תחפשי אותו, תמצאי אותו, את יודעת ללחוץ עליו, את עושה את זה למיליון מאזינים כל בוקר, תלחצי על הכפתור של עצמך. בזכותכם, בזכות זה שהייתי חייבת להיות בשמחה הצלחתי ללחוץ על הכפתור שלי, ואני לא אשכח לכם את זה אף פעם", הודתה מרקס לקהל.