ביום רביעי האחרון הדוגמנית ויוצאת "האח הגדול", טהוניה רובל, הגיעה לאירוע חגיגי שנערך בקליניקה של ד"ר להבית אקרמן, בהרצליה פיתוח, לרגל השקת מכשיר בייתי להסרת שיער של EPILADY, וחשפה כי עברה בעברה טיפולים להסרת שיער שגרמו לה לכוויות קשות. "אנחנו נמצאים בהשקת מוצר חלומי שבאמת חיכיתי לו הרבה זמן, בטח ככהת עור. 'אפיליידי' משיקים מוצר ביתי קטן, מעוצב בצורה הכי מושלמת שיכולה להיות. אנחנו נמצאים בקליניקה של להבית אקרמן, שהיא מומחית לעור".

טהוניה רובל על טיפול הטראומטי שעברה (ראיון וצילום: קיץ ברבנר)

למה חיכיתי לו הרבה זמן?
"לכהות עור נורא קשה למצוא מכשירי לייזר שיכולים לעבוד על עור כהה, ולכן אני לא מוצאת את זה בכל מיני קליניקות כאלו ואחרות. ואם כבר מצאתי אז נכוותי, היו לי כוויות והכל. ומה יותר כיף מזה שיש לך מכשיר ביתי, כאילו הם הלכו רחוק, חלמתי את זה והגשימו לי את החלום מבלי שהם ידעו את זה בכלל".

את רואה את עצמך יושבת בבית ועושה את זה לבד?
"יש היום הרבה מכשירים שעובדים על עור כהה, בהסרות שיער ללייזר. יש מכונים בודדים שעושים זה לכהות עור. ובטח שאני אעשה את זה בבית, זה גם מכשיר קל, קטן, חתיך ברמות. יש שלושה מכשירים לכל סוגי העור וכל מכשיר עובד על גוון אחר. גם אותנו הכניסו ותוך הדבר הזה".

איך הרגשת עם הבחירה בך?
"אני חושבת שאני הכי מדברת את הבעיה הזו, ודיברתי את הבעיה הזו הרבה פעמים. כל הקליניקות מודעות לבעיה הזו. תמיד חיפשתי את הדבר הזה והנה 'אפיליידי' עשו את העבודה שלי".

טהוניה רובל (צילום: ניר פקין)
טהוניה רובל (צילום: ניר פקין)

סיפרת על חוויה לא נעימה של כוויות, מה קרה?
"הרבה פעמים כהות עור מגיעות למכונים כאלו ואחרים ושמות את הכסף שלנו על מוצר או משהו שלא עובד על העור שלנו. ואני תמיד אומרת 'תבדקו אודם, תשאלו, תקראו'. כי אני באמת נכוויתי והגעתי עם כוויות, והגעתי למצב שממש סבלתי. גם בטיפולי פנים וגם בהכל. בלייזר זה נורא חשוב, כי גם העור והשיערה הם כמעט דומים ולא כל מכונה עובדת על העור הכהה".

נשמע מאוד לא נעים.
"לא נעים בכלל. שמים אלוורה, משחה שיכולה להקל על הכאב, הכוויה, זהו. אין לי הרבה יותר מדי מה לעשות. ללכת ולתבוע? אין לי סבלנות ללכת לתבוע אנשים".

דניאלה גרינברג, להבית אקרמן, טהוניה  (צילום: ניר פקין)
דניאלה גרינברג, להבית אקרמן, טהוניה (צילום: ניר פקין)