בשיחת נפש מלב אליו סיפרו אורנה בנאי ואחיה הקטן אביתר בנאי על היציאה שלה מהארון בפני הוריהם ועל הקושי איתו הוא התמודד מולם כשחזר בתשובה. בהצצה לספיישל הגאווה של מחוברים שישודר מחר (שני) ב-HOT, שיתפה בנאי: "אני שנים, בעיקר בגלל ההורים, הלכתי בפחד גדול להיות מי שאני בעצם, להיות לסבית. מבחינת ההורים זה היה חטא, זה היה בושה. אתה יודע מה אבא אמר לי כשאמרתי לו שאני אוהבת  נשים? 'זה חוסר התחשבות'". 

"זה מדהים. כאילו מבחינתו את איבר בגוף שלו, שפועל נגד רצונו. הוא לא הבין מה זה הדבר המעוות הזה", ענה לה אביתר בנאי. "זה פשוט בורות במאה אחוז. לקחת אותי בגיל 16... אתה יודע על זה?", שאלה אורנה את אחיה אביתר. "מה, כמו טיפולי המרה כזה?", "כן", השיבה לו בנאי. "קודם כל אני זוכרת כשהם גילו על זה הם לא הפסיקו לצעוק 'יש לך אח קטן בבית', לא הבנתי אף פעם מה הם רוצים. כאילו אני מקבלת לקוחות בבית. זה היה אחד המשפטים והמשפט השני היה 'אבא יתאבד'. אני פחדתי פחד מוות". 

אורנה בנאי על התגובה הקשה של הוריה ליציאה מהארון (באדיבות HOT, מתוך 'מחוברים')

"כשאני חזרתי בתשובה אבא אמר לי 'אם אתה הולך עם הציציות בחוץ, אנחנו לא נהיה בקשר. גם זה היה לו מאוד קשה", סיפר לה אביתר. "אתה ביקשת את הביקורת שלי גם?", שאלה אותו אורנה. "אני מרגיש שהתבאסנו אחד על השני. אני התבאסתי כי היה לי ביקורת על החיים החילוניים שלך ואת התבאסת עליי. אני מרגיש שהייתי לא בסדר מולך וששפטתי את החיים שלך. הייתה התרחקות אחרי שהיינו מאוד קרובים". 

אביתר בנאי, ט''ו באב (צילום: שחר רצנברג)
אביתר בנאי, ט''ו באב (צילום: שחר רצנברג)