בימים האחרונים הרחובות בוערים, האזרחים יוצאים החוצה וזועקים את זעקתם לממשלה, זאת בעקבות ההחלטות שמתקבלות במערכת הפוליטית העכשווית. הבוקר הסערה המדינה עלתה שלב כשאלפים יצאו החוצה, שבתו במקומות עבודתם והחליטו להילחם על עתיד המדינה ואזרחיה. במקביל, הבוקר אמור היה לצאת לאוויר העולם השיר החדש של דנה אינטרנשיונל, שלאור המצב ייאלץ לחכות עד שיתגלגל אל מצעדי הרדיו. 

בפוסט שהעלתה אינטרנשיונל בעמוד האינסטגרם שלה היא כתבה: "השיר החדש שלי, לה-קוקרצ׳ה, היה אמור לצאת היום. לפני חודש התאריך ננעץ. חיכיתי לזה נורא. אבל בדרך, היו מי שקבעו ליום הזה תוכניות אחרות לגמרי והרגשתי שזה ממש לא יום לשיר חדש ומשמח. הדרך לפגישה בחברת התקליטים התארכה היום מעשר דקות לשעה וחצי בגלל המפגינים שהציפו את הרחובות וחסמו וזעקו, והניפו דגלי ישראל".

בהמשך תיארה את הרגעים: "למרות שהמונה של המונית טיפס במחיר והגיע למחיר של נסיעה לנהריה ושלא הצלחתי להגיע לפגישה החשובה לי, למרות שראיתי ברחובות הרבה מאוד עצב ותסכול ופחד, היה במראה הזה של המוני ישראלים שאוהבים את ישראל ודואגים לה ונלחמים עליה, גם פתח לתקווה וגאווה בישראל שלי, ותחושה, שבסוף יהיה בסדר. מצאתי את עצמי נזכרת במילות השיר ההוא של נעמי ש על האיחזות הנחל בסיני, וזה מה שהיום הזה עשה לי, רצון לחבק". 

לסיכום שלחה הזמרת מסר מפייס והכריזה: "אני רוצה לקוות שזה גם מה שתרגיש ההנהגה שלנו אל אלה מהעם שיוצאים לרחובות מאהבה ודאגה. שהיא תשלח להם יד וחיבוק ומסר של הרגעה והדברות. לא אויבי העם יצאו היום לרחובות - אלא אוהביה".