אלה לי להב, מכוכבות הפופ האהובות והמצליחות בישראל הוציאה בשבוע שעבר סינגל חדש בשם "רציתי שתעוף", פרי שיתוף הפעולה הראשון שלה עם הצמד המצליח גיא ויהל. שיחה גלוית לב עם איריס קול ב-103FM סיפרה הזמרת, שמנהלת בימים אלו מערכת יחסים עם השחקן פיליפ שאולוב, על יצירת השיר וגם על הפרידה הכואבת ושברון הלב שחוותה יחסיה עם בת זוגה מאיה ג'ריס עלו על שרטון.

השיר נשמע אחר ממה שבדרך כלל שמענו ממך.
"נכון, אפשר להגיד שעברתי מן בגרות כזאת".

ספרי לי על ההחלטה המוזיקלית.
"הייתה לי תקופה מאוד ארוכה של חיפוש עצמי מבחינה מוזיקלית. לא מצאתי את עצמי, לא הבנתי מה אני רוצה לעשות, לא הבנתי איך אני רוצה לעשות. כל שיר שכתבו לי והביאו לי, אז היה לי קשה. כל הזמן אמרתי 'זה לא שלי', הרגשתי שאני לא שייכת לשיר. זה נורא מבלבל כי את לא יודעת מה את רוצה לעשות בסוף".

מה הגניב אותך בשיר 'רציתי שתעוף'?
"את השיר אני כתבתי ביחד עם גיא ויהל. ישבנו והחלטנו לעשות משהו יותר אמיתי, יותר שלי, כמו שחיפשתי. הם עזרו לי להביא את עצמי גם בכתיבה, גם בלחן".

אנחנו יודעים שאת בימים של אהבה מאוד טובה עם השחקן פיליפ שאולוב, והנה את יושבת לכתוב יחד עם גיא ויהל, ואת כותבת על לב שבור כזה, נכון?
"אני בעצם מוציאה את כל התקופה שהייתה לי עד גיל 19, כל החוויות שחוויתי, הפחות טובות, שלא ידעתי לדבר עליהן, שלא ידעתי מה לעשות איתן, שהיו קבורות אצלי בארון ופשוט הוצאתי אותן החוצה והפכתי אותן לשיר שמביע את כל הרגשות הכי קשים וכואבים".

יש איזה קושי עצום בלעבד את כל הדברים האלה. אני חושבת שהכי כואב לי מבחינה רגשית היה באמת שברון הלב הראשון שלי. אתה לא מבין את הגודל של הדבר הזה, נכון?
"נכון".

הייתי בהלם, אני חושבת.
"חד משמעית. האהבה הראשונה במיוחד זה כל עולמך. אתה לא מכיר משהו אחר חוץ מזה".

עכשיו, אחרי שאתה חוטף בפעם הראשונה, אז אתה כבר יודע כמה זה כואב. כמה זה משפיע על הפעם הבאה?
"בסוף כשאתה אוהב בן אדם, אתה אוהב אותו, וכשזה נגמר אז הלב נשבר. זה לא משנה כמה פעמים נשבר לך הלב, גם אם באמת המון פעמים, כל פעם שהיא, אז הוא נשבר כי בן אדם שאתה מתאהב בו מחבר לך את הלב ואז כשזה נגמר, אז זה נגמר".

את לא מרגישה הרבה פעמים בכל מיני דברים שצריכים לדעת לנטרל פחדים?
"כן, כמובן שכל פרידה את מגיבה בצורה שהיא יותר מבינה, יותר מקבלת, אבל על הבפנים שלך את לא באמת יכולה לעצור את הכאב. כל שברון, כל פרידה היא כואבת. לא משנה כמה פעמים זה קרה. גם אם את אומרת לעצמך, 'אין, אני כבר רגילה', זה עדיין יכאב. גם אם יש לך את הכלים וגם אם את לא תבכי, וגם אם את תגידי לעצמך ש'הכול בסדר ושזה קורה', זה עדיין יכאב".

את מרגישה שהשיר הזה מביא אלייך גם בנות צעירות שעברו/עוברות בדיוק את מה שאת מדברת? קיבלת תגובות?
"השיר יצא לפני יומיים, אני מסתכלת על התגובות ביוטיוב כמובן והן מהממות. עדיין לא התייחסו למילים. עדיין לא קיבלתי תגובה מבן אדם שהתייחס למילים, אבל מקווה בהמשך".