השחקן והדוגמן און רפאלי השיק השבוע סינגל ראשון מתוך אלבום סולו ראשון עליו עבד בחודשים האחרונים תחת חברת "איי ליסט" בסוכנות רוברטו. את "שריטה" כתבו והלחינו רובי פאייר, אלי חולי ואון רפאלי ועל העיבוד וההפקה מוזיקלית אחראי רובי פאייר. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר מי שהתפרסם כאחיה הקטן של בר רפאלי על הסינגל החדש וחשף את החלום הגדול שנאלץ לגנוז.

הופתעתי, יותר מהכל מהמילים שמצאו חן בעיניי מאוד. אתה גם מתייחס לזה בשיר, פנים יפות, הבנו את השיטה. רציתי לשאול אותך, פעם אמר לי בחור יפה תואר שזה נורא קשה להסתובב עם הפנים האלה בעולם. אתה מרגיש את זה גם לפעמים?
"האמת שלא, זה רק בונוס, אני רק יכול להודות לאבי ולאמי. זה לא משהו שאני סובל ממנו, זו שריטונת מהעבר. זה לפי מראה או ציפיות שהיו ממני כשהייתי קטן, שאעשה צעדים שיתאמו למה שציפו ממני. הייתי צעיר ואני אח של בר רפאלי, וזה גרם לי להתפרסם בלי ששאלו אותי. זה התחיל ברשתות חברתיות ואפילו לפני כשמצלמים אותנו, יודעים מי אני בעל כורחי. זה יצר ציפיות שאכנס לתעשייה ואדגמן. היו הרבה תקופות שהיה פער גדול מול מה שרציתי".

ידעת לנסח לעצמך מה רצית?
"מעולם לא עשיתי משהו שלא רציתי, אבל מהצד זה היה ישר מוביל להמשיך ולעשות את אותו דבר. כשהייתי צעיר, החלום שלי היה להיות שחקן ב-NBA, ואז המציאות הכתה בי. הייתי נמוך, על זה גם כתבתי". כמה זה שורף? "באותן תקופות רציתי להיות כמו אבא שלי ואח שלי הגדול, והייתי ממש נמוך עם חצ'קונים. בלילה אחד התחלתי לגבוה. היום אני מטר 89. אם היו אומרים לי את זה לפני אולי לא הייתי פורש מהכדורסל, זה קרה בבום".

איך ההרגשה? טוב לך?
"בלי קשר לתעשייה ממש טוב לי, אני בזוגיות ואני ממש מאוהב, המשפחה שלי בריאה ומאושרת". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm