אחרי שהגיעה למקום השני בתוכנית הריאליטי המדוברת של קשת 12, "הזמר במסכה" עדי ביטי יוצאת לדרך חדשה ומשחררת סינגל חדש "דיסני", שאותו כתבה והלחינה יחד עם עומרי סגל (69). בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה ביטי על השיר ותקופה הקשה שעברה. עדי מדברת בשיר החדש על השנים הלא פשוטות שעברה, על ההעלמות והשקט שהיא רצתה והייתה צריכה. היום היא מרגישה מספיק בטוחה ומוכנה לצאת לדרך חדשה ולחזור בכל הכוח. "הייתה פה כוונה להביא זווית אחרת לכל הסיפור, לקחתי את זה למקום שלי. אני מאוד' מרוצה מהתוצאה ואני מאוד אוהבת את השיר, השנייה חזרתי מהצילומים ואני עוד עם האיפור של סינדרלה. בסוף החודש אני טסה להופיע בשבוע הסקי דיל באיטליה".

כמה את חושבת או מרגישה שהזמר במסכה עשה את העבודה, ההשתתפות שלך שם?
"הזמר במסכה היה הדבר הכי מדויק שיכולתי לעשות בשביל עצמי קודם כל בפן האישי, וגם בפן של הקריירה. בהתחלה הייתי ממש אנטי ולא רציתי לעשות זאת, הייתי חסרת ביטחון. נורא פחדתי שזה יעשה לי נזק. כל הסביבה המצומצמת שלי לחצו עליי לעשות זאת ואני כל כך שמחה". היו לך שנים לא פשוטות בהקשר המשפחתי. את מרגישה שזה מן גלגול חדש שלך עכשיו? שאת יוצאת מהמשבר? "אני חושבת שכן. היום אני מבינה שלא אומרים סתם שהזמן עושה את שלו. היו לי כמה שנים של התכנסות והרבה עצב, כעס ובלבול. השתחררתי בצבא והגילאים האלה נורא משמעותיים".

אני מניחה שבסמוך לכל הפרשה היה ממש פחד להתראיין. איך את היום?
"הייתי נורא מבוהלת ומנועה הרבה זמן מבחינה משפטית. הרגשתי המון זמן בין הפטיש לסדן, המחשבות לא היו מסודרות לי בראש ולא ידעתי מה אני חושבת. רוב האסימונים של כל מה שעבר עליי נפלו לי בשנה וחצי האחרונות, והתחלתי לטפל בעצמי, לארגן מחדש את החיים ולהבין מה השאיפות ומה אני רוצה, והתבגרתי. היום אני יודעת שזאת אני עם הטוב ועם הרע. אני יודעת שאני שלמה עם עצמי ושאני יכולה לקחת אחריות אך ורק על המעשים שלי, והחלטתי שאני לוקחת אחריות על החיים שלי ושאני לא מתכוונת לזרוק אף חלום לפח בשביל אף אחד. היום אני יודעת שאין אני לי מי לי, אם לא אדחוף את עצמי זה לא יקרה. היום אני עומדת זקופה ואני שלמה עם עצמי, אני ישנה טוב בלילה". חטפת סטירה חזקה אבל את כמו עוף החול קמת מזה. "גם הזמן של ההתכנסות והבלבול והעצב, אם פעם כעסתי על עצמי בגלל זה אני יודעת שזה בסדר ושזה טבעי. הזמר במסכה החזירה לי כל כך הרבה ביטחון ואנרגיה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm