במאי האחרון שהתה הזמרת קרן פלס במונטראול, קנדה, במשך חודש וחצי יחד עם הבמאי המוערך משה קפטן, ועבדה על ההצגה שלה שעלתה בתיאטרון "Segal theatre" במונטריאול לקברט ״April fools״. זו הגרסה הקנדית לקברט הרוק המצליח ״לילה 1 באפריל״ אותו יצרה פלס לפני כארבע שנים וכיכבה בו ב'תיאטרון הבימה' במאות רבות של הצגות שזכו לביקורות יוצאות דופן.

בהצצה לגולשי TMI לפרק של "מחוברים" שישודר הערב ב-HOT קרן פלס משתפת: "14 שעות רצופות לא ראיתי את הילדים, לא דיברתי איתם גם. זה נורא לא אופייני לי, הכי לא יפה להגיד, אבל לא הרגשתי געגועים, לכלום. לראשונה בחיי אין לי 'אבל', 'אולי', אין לי 'מצפון' אין לי 'רגשי'. אני בשום מקום".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קרן פלס על הזוגיות עם נועם טור והשמועות סביבה (באדיבות HOT, מתוך 'מחוברים')

"יש לי מצוקה נפשית קלה מאז שהגעתי לכאן", הוסיפה פלס. "מעניין איך זה יהיה כשהם יבואו. מעניין אם נעם יאהב את זה. משהו בי רוצה שהוא יבין אותי רטרואקטיבית, על הייסורים שהעברתי אותנו. בא לי שהוא יבין שזה כאילו יצירה שמשפיעה על אנשים, עכשיו גם פה. בא לי שהוא יבוא ויגיד 'וואו, אני מבין הכל'".

"זה לא בחירה קלה לחיות איתי, זו לא בחירה קלה להיות בן זוג שלי", הוסיף הפלס. "החיים שלי מאוד שמרניים, יש כל מיני שמועות ודיבורים על הזוגיות שלי ושל נועם, אין לנו שום מסיבות חשק, זה כל כך רחוק ממני שאני לא יכולה לתאר לכם... אני מונוגמית. זה הקטע המצחיק פה. יצרתי את הקברט הזה מתוך צורך להציף שאלה, האם זה בסדר או לא בסדר שהלב ייפתח לכיוון אחר נוסף, ו-וואלה, אין לי תשובה. אני כן יודע דבר אחד - שאסור לסתום את הפה לאנשים כשצפה להם שאלה, גם אם אנחנו לא יודעים את התשובה".

כזכור, הגרסה הקנדית הינה תרגום ליצירה המקורית של פלס, בליווי שחקנים מקומיים, מוכרים ומוכשרים. קרן יחד עם משה קפטן, שביים את גרסתו המקורית של המחזה לתאטרון הבימה, היו שותפים מלאים לתהליך היצירה, ההקמה, הליהוקים ועד לשלב החזרות והעמדתו על בימת התאטרון הקנדי. זהו הישג יוצא דופן לאמן ויוצר ישראלי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

קרן פלס (צילום: רפי דלויה HOT)
קרן פלס (צילום: רפי דלויה HOT)