מפיקת האירועים שרית פולק נכנסה לתודעה כאשתו של הזמר המצליח, לשעבר מחצית מהצמד "סטטיק ובן אל" - לירז רוסו. לאחר שסיפור גירושיהם הכה כותרות במדינה, בחרה פולק להשתמש בחשיפה הגדולה לה זכתה כדי לקדם את המודעות לבעיה רפואית ממה היא סובלת. תסמונת קדם וסתית premenstrual syndrom) PMS), היא תופעה נפוצה ולא מספיק מוכרת שבין 5 ל-8 אחוזים מהנשים סובלות ממנה והיא עלולה לפגוע בשגרה ובאיכות החיים שלהן. מדובר ברגישות יתר לשינויים ההורמונאליים המתרחשים בימים שלפני המחזור. בשיחה עם מעיין אדם סיפרה פולק על התסמונת.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

זה מביך אותך שסטטיק קורא לך שריתוש בכל מקום?
"מה פתאום".

PMS, כך נקראת התופעה הזו, והיא יכולה לפגוע בך במקום העבודה או עם חברים, וזה קרה לי. אובחנת מתי?
"זה לא שהלכתי לבדיקה, באיזשהי תקופה חשבתי שאני משתגעת. את יכולה לראות טלוויזיה במצב רגיל לחלוטין, ואת מתחילה לבכות, סתם ממשהו קטן, או שמילה מסוימת גורמת לי להיות רגישה. אני לא אדם של מצבי רוח. אמרתי שנראה לי שאני משתגעת. ואז התחלתי לקרוא באינטרנט והבנתי שיש את התופעה כמה ימים לפני מחזור", הוסיפה, "אצלי זה בדרך כלל בא כמה ימים לפני מחזור, וזה כל התענוג יחד, אני גם מתנפחת".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

זה לא חלף לידך.
"לא כי אצלי זה היה בעוצמות אחרות. התחלתי לקרוא על זה, לא לקחתי כדורים או התחלתי טיפול. ראיתי שאימונים עוזרים, אז הלכתי לעשות פילאטיס, הפחתתי בקפאין, עשיתי. זו עבודה עצמית בראש, זה הכל בראש. היום אני יודעת לזהות את זה".

טיפ שלך לנשים שמודעות או לא מודעות לזה?
"להיות מודעת, כי הכל בראש, זה חלק מפתרון הבעיה. לא להיות קשה עם עצמך, אנחנו אנושיות. הסביבה הקרובה שלי יודעת לזהות מתי אני בימים הללו, ויודעת להתמודד". מה שלומך חוץ מזה? "נפתחה לי העונה ברוך השם, בחורף הייתי בסוג של פגרה. אני מפיקת אירועים, חיכיתי ואנחנו עובדים במרץ. יהיה מעניין".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm

שרית פולק בהשקת המותג kandy (צילום: לנס הפקות)
שרית פולק בהשקת המותג kandy (צילום: לנס הפקות)