אמש בשבוע האופנה קורנית תל אביב הוצג לראשונה מותג אופנת הגברים החדש "DARE". את התצוגה פתחו הנשואים הטריים ינאי פרישר גוטמן ובעלו פלג בנשיקה על המסלול כאשר בקהל משפחתו של אמיר פיי גוטמן ז"ל שהגיעה לפרגן.

עוד צעדו בתצוגה: תום חיימוב, אביתר עוזרי, אור מיניאלי, אופיר דן ועוד. כחלק מהערב הוצג גם פאנל שנשא את השם 'ויהי עור' העוסק בהתמודדות עם מחלת הפסוריאזיס, בו משתתף גם תום חיימוב, שהתמודד בעצמו עם המחלה, ובראיון ל-TMI חשף את ההתמודדות שלו עם התופעה שהופיעה על עורו.

תום חיימוב על ההתמודדות עם מחלת הפסוריאזיס (צילום: קיץ ברבנר)

"אנחנו בשבוע האופנה, תצוגה של 'DARE', האמת היא שאני מכיר את המעצבים, אנשים מדהימים. אני מכיר את כל העבודות שלהם, כל החליפות שלי זה מהידיים שלהם. ובלי קשר, אהבתי ששבוע האופנה כורך סביבו גם תוכן, מעבר לאופנה, מעבר לביגוד, מעבר לסטיילינג. אני משתתף בפאנל שנקרא 'ויהי עור' שמתעסק במחלת הפסוריאזיס, ההתמודדות איתה לתת את המסר שאפשר לחיות איתה. ללמד את הקרובים אלינו איך להתמודד איתה, כי ההתמודדות היא מסובכת. המיוחד האישית. אז השנה אנחנו מביאים את כל האמצעים, גם התוכן, גם הנראות, גם סטיילינג, זה מדהים".

איך הייתה ההתמודדות שלך עם המחלה?
"מעבר לקושי האישי, זה איך שאנשים רואים אותך באותן סיטואציות, ומה שהיה הכי קשה לי. המסר שלי הוא שאפשר להתמודד עם זה, אפשר לצאת מזה, יש לזה תרופה. מעבר לזה, שחברים שלנו ידעו איך להתנהל מולנו".

סיפרת על סיטואציה קשה שנושר לך שיער באמבטיה
"כן. ההתגלות הייתה בצורה די דרמטית. נכנסתי יום אחד למקלחת שטפתי את הראש ובמקום מים יצא שחור. והבנתי שזה היה השיער שלי, ובאותם רגעים התחלתי לצחוק בצורה מטורפת במקום לפחד, ממש צחקתי. ואני באמת לא מאחל את זה גם לא לאויבים שלי, לא שיש לי כאלה. כי זה להסיר את כל המגננות, את כל המציאות כפי שאנחנו מכירים אותה וזה קשה".

תום חיימוב צועד בשבוע האופנה קורנית תל אביב (צילום: אינסטגרם)

איך זה השפיע עליך נפשית?
"אני יכול להגיד שזה הדבר הכי טוב שקרה לי כי משם רק בתחזקתי, הבנתי שאני לא יכול לתלות את החיים שלי רק במראה חיצוני ודברים שטחיים ואני צריך לגשת לתוכן האמיתי שלי, שמדגיש את מי שאני את החוסן הפנימי שלי, וככול שהצלחתי לחזק אותו הבנתי שאני כמעט בלתי מנוצח, אם מדבור בעניינים נפשיים או פסיכולוגיים. לא פיזי - כי אף אחד הוא לא 'לא מנוצח' ברמה הזאת, אבל בפן הפסיגולוגי, אנחנו רק מתזקים מהקושי. אני לא מקלל את הרגע, מן הסתם אני מחבק אותו, ואני רוצה שכולם יחבקו אותו".

אם להסתכל על זה ברמה הנשמתית, של מסלול חיינו, איפה אתה רואה את זה חיים שלך?
"אני חושב שזה רגע מכונן. אני מגדיר את הרגע הזה כמה שבנה את האישיות שלי. בעצם תום נולד מחדש ברגעים האלו, עם כל הבכי וכל הדמעות, וכל הקושי".