לאחר ציפייה גדולה, מאז הידיעה על החיבור המפתיע של השניים, סוף סוף זה קרה - ביום שלישי האחרון השיקה אנה זק את שיתוף הפעולה המוזיקלי שלה עם יהונתן מרגי - השיר "HOODIE". על הסינגל עבדו אנה זק ומרגי עם מתן אגוזי ויובל מעיין - כאשר מעיין הוא גם אחד היוצרים של להיטי הענק "מי זאת" ו"סגול בהיר" של השניים. הקליפ צולם באחד הלילות על גגות העיר תל אביב ובוים על ידי איתמר לידר שירי. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה זק על השיר החדש:


 

"אני ממש מתרגשת", אמר זק. "שיר שאני מאוד אוהבת, התבשל הרבה זמן. קיבלתי את השיר הזה מזמן, ואיך ששמעתי אותו ממש התאהבתי בו. היה בו משהו מיוחד, הוא היה קסום כזה, נשמע לי כייפי ברמות. עברנו איתו דרך, עבדנו עליו, עזבנו, חזרנו אליו, ככה תקופה ארוכה".

מתי עלה השם של מרגי?
"לאחרונה. פתאום מרגי עלה על השיר הזה, קרה קסם כזה וזה פשוט התחבר נורא יפה והשיר הפך לעוד יותר קסום ממה שהיה. אני שמחה מהשיתוף פעולה הזה, בעיקר כי הוא קרה נורא בטבעיות ונורא בכיף. אני נורא אוהבת את מרגי כאמן".

ממתי אתם מכירים?
"פעם ראשונה שאנחנו משתפים פעולה בעבודה אבל אני מכירה אותו דיי הרבה זמן. יש היכרות אבל פעם ראשונה עובדים יחד, נורא מרגש וכייף. יצא שיר שאני נורא אוהבת אותו, אני שלמה איתו. היום אני מרגישה שנולד לי תינוק".

קראתי היום כותרת שהגעת עם נועה קירל לאירוע - ואם היא מגיעה את לא מתראיינת, ואנחנו לא יודעים אם זה סכסוך אמיתי, זה נכון, זה לא נכון?
"אני יכולה להגיד לך שאוהבים להגזים, לא התראיינתי היום בגלל שאני מחויבת לכתבה כלשהיא. אני חושבת שלפעמים מוציאים דברים מהקשרם. הכול בסדר, צריך לשחרר מהנושא הזה כי באמת הכול טוב".


כל פעם חוזרים לעופרה ירדנה - זמרות מריבה
"כן, מחפשים את זה כל הזמן".

איך זה להסתובב רווקה בעולם?
"מוזר. מוזר מאוד. אני רגילה להיות בזוגיות, הייתי בזוגיות הרבה מאוד זמן. זה משהו שאתה מאוד רגיל אליו ופתאום להיות לבד זה מאוד מוזר. אני לומדת על עצמי פתאום ודווקא הלבד מאוד חשוב בעיניי. זה חשוב".