"אהבה חדשה", תוכנית ההיכרויות של רשת 13, שבה לאחרונה למסך. שלוש רווקות אמיצות עברו לגור עם גבר שמעולם לא פגשו, והעונה נוסף טוויסט, בדירה מס' 4 מחכה גבר וגם הוא מחפש אהבה. אחת הרווקות המסקרנות של העונה היא נויה אריאלי, עובדת כדוגמנית ומדריכת פילאטיס ומתגוררת בתל אביב, שסיפרה בראיון לאיריס קול ב-103FM על הסיבות בגנן החליטה לחפש אהבה בטלוויזיה בגיל 27 בלבד.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אריאלי, מתגוררת בתל אביב ועובדת כדוגמנית של מותגים ושמלות כלה (דלתא, נייק, המשביר לצרכן, ויוי בלאיש ועוד) ומדריכת פילאטיס. מסיימת עכשיו לימודי נטורופתיה. את קריירת הדוגמנות שלה התחילה בצרפת ובשנת 2017 השתתפה בתחרות מלכת היופי והגיעה לרבעיית הגמר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לנויה לא היה הרבה מזל בזוגיות עד היום, לא פעם קרה שהיא יצאה עם גבר, הרגישה שהיה מושלם ואז הוא נעלם. היא מרגישה שאנשים מסמנים וי על "לכבוש" את נויה הדוגמנית היפה ולא באמת רוצים להכיר אותה ולהחזיק איתה מערכת יחסים רצינית וטובה. היא מספרת שלרוב גברים נפרדים ממנה והיא לא ממש יודעת לשים את האצבע על הסיבה.

בואי נספר עלייך קצת. את עסוקה למדי. המשמעות של אהבה חדשה היא להתנתק מכל זה?
"זה לא היה כדי להתנתק, אלא כדי לעזור לי לפקס את עצמי לוהבין מה הבעיה, איך לא הצלחתי למצוא זוגיות, מה לא בסדר. הבנתי תוך כדי התוכנית עוד יותר מה הייתה הבעיה. הבנתי הרבה פעמים שתפסתי מקום של ריצוי כי מאוד פחדתי להישאר לבד, לא הייתי הילדה הכי פופולרית בכיתה. לא הייתי הילדה היפה או המקובלת". 

זה היה לאורך יסודי ותיכון?
"יותר השקעתי בלימודים, הייתי בחורה מאוד גבוהה וזה לא היה משהו חיובי אצל ילדים, זה 'ג'ירפה'. אפילו פעם אחת ירקו עליי, הייתי הולכת כפופה, התביישתי בזה שאני גבוהה, לא קיבלתי את עצמי וכנראה שבגלל זה לא קיבלו אותי".

בצעידה על מסלול יש משהו מאוד חשוף
"זו מסכה, מהרגע שהגעתי לעולם הדוגמאות עטיתי אותה על עצמי, ואמרתי שנויה שלא אהבו לא קיימת. זה מה שהרס לי בקשרים, פחדתי לחשוף את מי שאני, שאולי לא יאהבו".

נויה אריאלי, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
נויה אריאלי, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

מדברים על "חוקי המשחק" בדייטינג, שאת צריכה להיות קשה להשגה, פחות זמינה, אבל כשאת מגלה מישהו מקסים את רוצה לדבר איתו ולראות אותו, ידעתי לשחק את המשחק
"תמיד הרגשתי שברגע שמישהו מתחיל איתי, הוא מנסה לגרום לי להרגיש בטוחה, אני מתאהבת בדבר של הזוגיות, לא בבן אדם, ואז אני הופכת להיות מרצה כי אני לא רוצה שזה יעלם לי".

איך הגעתי לתוכנית
"הגיעה אליי הצעה. בהתחלה אמרתי לעצמי שאני צעירה מדי לתוכנית, אבל זו המתנה הכי טובה שיכולתי לתת לעצמי".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm