נוי פדלון הוציאה השבוע את השיר "תנו לי לחלום", סינגל חדש, אותו היא כתבה והלחינה יחד עם דייב נתן, בהפקה מוזיקלית של ניר מימון, שמלווה בקליפ בו היא משחקת לצד ישראל אוגלבו. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה הזמרת על השיר שנוגע בפחדים הכי עמוקים שלה. "יש לי הרבה חלומות, קודם כל בא לי שיהיה לנו שקט, אחווה ורעות במדינה", שיתפה הזמרת. "דבר שני בא לי להופיע מלא, בא לי שהקהל שלי יהיה החברים הכי טובים שלי, שאני אראה אותם כל יום. בא לי להוציא מלא שירים, לחיות את המוזיקה, שההורים שלי יהיו בריאים, שאני אתחתן ואביא ילדים. המון דברים".

על השורה בשיר - 'אני פוחדת שאבא שלי לא יראה אותי מתחתנת, אני פוחדת שאימא שלי לא תגדל איתי את הילד' - זה פאניקה? עלה לטובת השיר?
"לא, זה פחד שאני מרגישה יום יום. אני בן אדם מאוד משפחתי, אין לי לחץ להתחתן פשוט ההורים שלי זה האנשים הכי טובים בעולם. אני רואה אותם סבא וסבתא הכי מושלמים שיש".

כמה אחים אתם?
"אנחנו ארבעה אחים ואחיות, יש לי אחות בת 39, אח בן 36, אני בת 29 ויש לי עוד אח בן 18".

לגדולים יש ילדים?
"ילדים, נשואים והתחתנו בגיל ממש צעיר. עכשיו כל שבת בארוחת שישי אני רואה את אבא שלי מנדנד את אחיינים שלי, ומשנה לשנה הוא מתבגר, פחות יש לו כוח ללכת איתם, ואני אומרת 'בואנה, אבא שלי זה חתיכת סבא מתנה של החיים'. אני רוצה שהילדים שלי יחוו אותו ככה, אז כתבתי על זה כמו שאני כותבת על כל דבר בחיים שלי. הייתי בטיול בארה"ב, טיול של חודש, הבן זוג שלי היה צריך לעבוד שם, אנחנו מאורסים, עוד חודשיים מתחתנים". 

את רוצה מכות? כמעט רשמתי אותך ל'אהבה חדשה' למצוא אהבה ואת עוד שנייה מתחתנת?
"כן את רואה מה זה, הכול קרה מהר. תראי כמה עברנו מאז שראיינת אותי מ'סוודר', ותחשבי".

נו אבל בסדר, דברים מסתדרים.
"אז הייתי בארה"ב והוא עבד שם, ואז היינו בערב הראשון באיזה מקום של ג'אם. הגענו לשם והכרתי את דייב נתן, שבמקרה התחלנו לדבר בחוץ. דייב נראה בן אדם מאוד פשוט, חמוד ומתוק, הבן אדם זה ניגן בטור עולמי עם ביונסה, עשה שירים לברונו מארס, שמות פחד".

מתי את מבינה את זה?

"אחרי 20 דקות של שיחה. הוא אמר שהחלום שלו זה לכתוב שיר לבועז שרעבי. אמרתי לו 'אני אגשים לך את החלום, עכשיו תקשיב לי, בחודש הזה אני באה אליך', וממש יום יום הייתי אצלו באולפן, נהיינו החברים הכי טובים. כתבנו שיר לבועז שרעבי, שיר לשירי מימון וכתבנו לי עשרות שירים". "זה שירים שאני כתבתי לבד כמו 'תנו לי לחלום', הוא אמר לי 'אני רוצה שתוציאי לי את השיר שבחיים לא היית מוציאה'", הוסיפה פדלון.

"מי חשב שאני אוציא שיר שאני פוחדת שאבא שלי לא יראה אותי מתחנת? זה דיפ ברמות. ואז הוא אמר לי 'זה השיר. תקשיבי, בחוץ חסרים שירים שכל אחד רוצה לזעוק את הזעקה שלו אבל הוא מפחד להגיד. את צריכה לזעוק את מה שאנשים מפחדים להגיד כי זו החוזקה שלך'. עשינו את הביט, הגעתי לארץ אחרי שעשינו המון שירים ביחד, גם השיר הבא שיצא, ופשוט מהמון מפיקים שאני עובדת איתם בחרתי לעבוד עם ניר מימון, שהוא מדהים. הוא הבין אותי ישר, לקח את היצירה שעשיתי עם דייב והפיק את זה מוזיקלית בצורה הטובה ביותר. לא יכולתי לבחור יותר טוב".

על הקליפ עם ישראל אוגלבו – למה בחרת בו?
"האמת שאין סיבה ספציפית, הוא פשוט חתיך הורס ושחקן מהמם. אבל כל הקטע של הקליפ זה שקבענו לצאת, ואז ראיתי את ישראל, כל החברים סביבי ואני לא בסיטואציה וישראל סוג של מציל אותי חברתית מהסיטואציה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm.