מתמודד "נינג'ה ישראל", יוגב מלכה, שבעונה שעברה סדק את האצבע ולמרות זאת הצליח לסיים את הר המדוריאמה, לא זכה אז בתואר הנינג'ה, מכיוון שיובל שמלא הצליח לגבור עליו במספר שניות.

היום (שני) הוא עשה תיקון לעונה הקודמת וכבש את הר המדוריאמה בזמן הקצר ביותר וזכה בתואר הנינג'ה. מלבד מלכה התמודדו הערב שבעה מתמודדים נוספים, ביניהם ישי חלפון התאומים אשד וכפיר עצמון ושניאור שמח. המתמודדים במסגרת הגמר התמודדו מול ארבעה שלבים, כשמי שהצליח לעבור את כולם ניצב בפני הר המדוריאמה. 

יוגב מלכה (צילום: עודד קרני)
יוגב מלכה (צילום: עודד קרני)

תגלית העונה, שניאור שמח, בן ה-16 בלבד, קוטף בגמר הראשון שלו אי פעם בתוכנית את מדליית הכסף לאחר שגם הוא עשה הישג עצום ברמה בינלאומית: שניאור, הזוכה במקום השני, הצליח לטפס את המידוריאמה בפחות מ-30 שניות והוא המתמודד הצעיר ביותר בעולם שעושה זאת. במדלית הארד זכה שיר שרים בן ה-17. גם לשיר זוהי עונתו הראשונה בתכנית.

בתוך כך, ״נינג׳ה ישראל״ עשתה את מה שאף מדינה בעולם לא הצליחה עם כיבוש המידוריאמה פעמיים ברציפות, ולא רק זאת - מלכה, שטיפס את המידוריאמה ב-22 שניות בלבד, השווה הערב את השיא העולמי, ומתמקם בראש טבלת המידוריאמה העולמית בכל הזמנים, ביחד עם רנה קסלי הגרמני. מלכה אף הוכתר כנינג'ה ה-20 בעולם.