התוכנית של מוטי רייפ, "ללא פילטרים", חזרה בחודש שעבר לעונה שלישית ב"רשת 13". תכנית ראיונות אינטימיים עם נשים מובילות, שחושפות מול המצלמה צדדים שלא הכרנו בהן. בעונה הקרובה ישתתפו בתוכניות שחקניות, זמרות וסלבריטאיות ביניהן ריקי גל, גילה אלמגור ואוולין הגואל. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה הגואל על השתתפותה תוכנית, דעתה על פרשת הסרטון של בנות האולפנה והבנה שמסדר לעאימוץ בצעירותה בעקבות נישואים עם גבר שבגד בה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

על סרטון של האולפנה אמרה הגואל: "אדם יכול לא לאהוב אדם אחר, זה בסדר. אדם שהוא לא מייצג משהו יכול לדבר על אדם אחר וזה בסדר, לא את כולם חובה לאהוב, אבל ברגע שאדם נמצא מאחורי משהו, ואני מדברת פה על בנות האולפנה שמבחינתי אולפנה זה דרך ארץ וכל מה שעומד מאחורי זה, ברגע שזה המדגם המייצג, פה אני זועמת. אתן באות מבית מסויים, אתן מייצגות בית מסויים ולכן בגלל שאתן באות מהבית הספציפי הזה אתן לא יכולות לעשות צחוקים שכאלה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>


"זה היה מאוד גזעני, לא יפה להציג אותנו כאנשים שלא שומעים מוזיקה ישראלית טובה, ככאלה שעושות צ'יקי דם דם במקום שירה אחרת", הוסיפה הגואל. "לצבוע את הפנים בחום? תעשי לי טובה. כשאת תתחתני גברת אולפנה יקרה, איזו מוזיקה את תשימי? את הרי תשימי 'אהלן וסהלן', אז יאללה הצביעות הזו. זה נורא תלוי מאיפה את באה ומאיפה את מדברת". על התוכנית עם מוטי רייף סיפרה השחקנית: "אני התחתנתי צעירה, לגבר שמאוד אהבתי, הוא מאוד אהב אותי. חוויתי המון בגידות מצידו. היום ילדות בנות 23 הרבה יותר בשלות, הבת שלי בת 23 והיא בוגרת בצורה בלתי רגילה, פעם זה היה אחרת. המון בגידות, ואז ילדתי את הבן שלי, ואז בגיל 4 מסרתי אותו לאבא שלו. אני חושבת שפעם ראשונה נפל לי האסימון שלא הרגשתי אישה, אל תצפו ממני להיות אמא כשלא הרגשתי אישה, בגלל הבגידות שחוויתי. האשמתי את עצמי בכל הבגידות האלו, אני חשבתי שאני לא מספיק יפה, לא מספיק מושכת".

"כל הדבר הזה מתערער, ברגע שאת מבינה שאת אישה את מבינה עוד הרבה דברים, ברגע שאני לא הבנתי שאני אישה בכלל אז על זה זה יושב", הוסיפה הגואל. "הוא עובר לאבא שלו, אביו נפטר שהוא בן 8, וכל הזמן הזה אני שם. גם היה קטע 'את רוצה גט? תביאי את הילד', קח את הילד ותביא גט. אח של אביו ואשתו אמרו 'ניקח אותו לאמריקה, שישכח ממה שהיה פה', אמרתי אוקיי, הוא נסע אליהם ואני נסעתי אחרי שבועיים שלושה ואז אמרתי שאני חוזרת רגע לחיי, לעבודה שעזבתי באמצע, והילד לא רצה לחזור. אני לא מאשימה את הילד, הילד בן 8, ואני חזרתי לארץ בלעדיו".

"זאת אומרת שהילד הזה עבר לגור שם, וכל הזמן אנחנו בקשר", המשיכה השחקנית. "קשר טוב. זה ילד שעבר טראומה והוא שוכח, והוא גם רוצה לשכוח, זה טראומתי לילד שאביו נפטר ואמריקה יכולה לסחרר. אני נוסעת וחוזרת נוסעת וחוזרת, ככה עד גיל 17. מסתבר לימים שחתמתי על וויתור, על אימוץ. אני לא מאשימה איש, יכולתי לקרוא יותר לעומק, אבל זה קרה, זה היה, אני מאשימה רק את עצמי".

היום אתם בקשר?
"לא, זו סאגה מאוד ארוכה, סליחה שלא ניתנת. אני סיימתי עם זה. הוא לא מוכן לסלוח, זה שלו וצר לי על זה. אני לא מתכוונת לסיים את חיי בחרטה, ניסיתי לתקן כל הזמן, אי אפשר כל החיים לכעוס וכל החיים לשמור".

ועם הבת שלך הוא בקשר?
"כן, הכול בסדר".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm