העונה השנייה של הפורמט המקורי "הקינוח המושלם" שהביא למסך קינוחים יוצאי דופן במראה ובטעם, חזרה לאחרונה אל המסך. גם בעונה הנוכחית, עשרות מתמודדים יגישו לשופטים את הקינוח המושלם שלהם והם יצטרכו להתמודד מול המבחן הכפול - מבחן המראה ומבחן הטעם. רק מי שיעבור את שני המבחנים הללו יוכל להתקדם בתחרות אל השלבים הבאים. 

אל צוות השופטים של העונה קארין גורן, מיקי שמו, ישראל אהרוני ואסטלה הצטרף שף חדש - אבי ביטון, ויחד הם יחפשו גם בעונה הזו את המתמודד שיכול להגיש קינוח מושלם, מרהיב ביופיו ומושלם בטעמו. בגמר הגדול של העונה החדשה יצטרף אל פאנל השופטים גם פייר ארמה, שף הפטיסייר הבינלאומי המפורסם בעולם.

הקינוח המושלם: ההתערבות שקרעה את שולחן השופטים (צילום: באדיבות קשת 12)

בהצצה לפרק שישודר הערב אחרי החדשות בקשת 12 התגלע ויכוח בין ביטון לאהרוני. כאחד הקינוחים מוגש לשולחן אומר ביטון לגורן: "למה את חושב שזה קינוח של טבח ולא של קונידטור, יש פה משהו מאוד מעודן, יש סדר בבלאגן הזה", בזמן ששאר השופטים בטוחים שמדובר בקינוח של קונדיטורים.

"תעשה את זה מעניין" מכריזה גורן ומעודדת התערבות בשולחן שופטים. "אהרוני? ארוחה? בוא נתערב", ואהרוני משיב: "אל תתערב איתי בדברים האלו, את תפסיד הפסדים צורבים, אחד אחד ולא יהיה לך נעים". ביטון ממשיך ואומר: "אהרוני מתערב 'על הצדק', אין לו מה לתת".

"מה? לבוא לשטוף כלים במסעדה שלך ערב ערב? מעלה 'לייב' אבל", ואהרוני משיב: "יאללה אני מגיע".