קוראי TMI מקבלים הצצה ראשונה לפרק של "האח הגדול" שישודר הערב (חמישי) ב"רשת 13", ובו שי וליאל מנהלים שיחה על החברות שלו עם סתיו.  בשיחה שהתקיימה במהלך אחת המשימות אמר ליאל: "אני לא מעוניינת, וגם לא חייבת להוכיח, לא לשי, לאברהם, לא לשניר. אני עם 'ברבי' בלב נקי, או... שאני בעצם עושה משחק".

כוכבת "האח הגדול" חושפת כי נפלה קורבן לגבר נשוי: "יא חתיכת עולב חצוף"
המשפחה של שי עופרי מגיבה לביקורות הקשות: "מאחלים לה למות, לא להיות הורה, מחלות"

בשיחה התייחסו לאחת המשימות הקודמות, במהלכה הביאו את ליאל ל-"בית של אמא שלו" - כשהפכו את חדר המשימות לביתה של אמו, שהגיעה למקום. למשימה ליאל בחר שלושה דיירים שיצטרפו אליו - שי עופרי, יובל מעתוק ואברהם אקלום.

שי שואלת: "מי היה הולך איתך לבית של אמא שלך?", כשהוא משיב: "ספיר, חד משמעית. שי, ממועצת השבט הזו, הכל הסלים, את לא בן אדם פשוט. את מלאה באמוציות, אני מלא באמוציות, את כל מה שאת עושה - שניר עושה אחרייך, לטוב ולרע, וכל הבית רואה את זה".

"הם יכולים לראות את זה. אני יודעת ליאל הוא לא בן אדם רע והוא גם יודע שאני לא אדם רע. איך זה קרה שהוא ו'ברבי' נהיו הבסטי?", תוהה שי.

ליאל ממשיך: "אני לא דופקת חשבון. המון אנשים יחשבו שזו אסטרטגיה, שזו הצגה, שזה ווטאבר, אני לא מעוניינת, וגם לא חייבת להוכיח, לא לשי, לאברהם, לא לשניר. אני עם 'ברבי' בלב נקי, או... שאני בעצם עושה משחק".