בסוף השבוע האחרון, חשף אסף ליברמן בתכניתו "זמן אמת" בכאן 11, הקלטות מטלטלות ממיגונית המוות ברעים. אלא שכעת, רגע אחרי השידור, מודיע העיתונאי כי הוא פורש מהגשת התוכנית אחרי שבע עונות. ליברמן בישר על פרישתו בדקות האחרונות (שלישי), בציוץ הבא: " שידור ההקלטות מהמיגונית היה מסע מטלטל. מהרגע שהתיעוד הבלתי נתפס הזה הגיע אליי, דרך השיחות עם משפחת ארנין המהממת ומשם עם שאר המשפחות והניצולים, דרך העריכה ועד שחרור ההקלטות לציבור והגלים שבאו בעקבותיו".  

עוד המשיך בדריו: "בדרך כלל, כעיתונאי אני מצליח לשמור מרחק מהחומרים החדשותיים, כהגנה על הנפש, אבל כאן זה היה בלתי אפשרי. אני יודע שגם חבריי הטובים למסע הזה - במיוחד ארנון גל, קרן גזית ונדב בן צור - מרגישים אותו דבר. ההקלטות נצרבו בתודעה ולא נתנו מנוח". עוד כתב והוסיף ליברמן: "כל פעם שנופלת ההבנה שעבודה עיתונאית מתגבשת לכדי פרק ב"זמן אמת", יש איזה רגע של לקיחת אוויר ואחריה המחשבה:' יאללה יוצאים לדרך', וכאן זו הייתה נשימה כבדה במיוחד".

כאן, בישר העיתונאי על פרישתו: "ונראה לי שעכשיו, אחרי שהיו לא מעט יציאות כאלה להכנת סרטים בשבע העונות של "זמן אמת", זה זמן טוב לסיים. אני מרגיש שזה הרגע הנכון להפסיק להגיש את התכנית. אפשר לקרוא לזה תחושת מיצוי או תחושת סיפוק. אהיה לעוד כמה פרקים בספטמבר. תודה למערכת המופלאה, לחברים בסלוצקי ולהנהלת התאגיד. נמשיך להיפגש כרגיל בקלמן ליברמן, בפודקאסט 1+1, ברשתות ובריצות בפארק".