תדיראן, המובילה הישראלית בטכנולוגיות מיזוג אוויר, יוצאת לדרך תקשורתית חדשה עם השקת קמפיין בינלאומי רחב היקף כאשר לאחר שש שנות שיתוף פעולה מוצלחות עם זוכה האוסקר מורגן פרימן, כפנים של המותג, תדיראן מציגה שפה פרסומית חדשה – קולנועית, דרמטית ובינלאומית, בכיכובו של השחקן הבריטי ראסל בלוג המוכר לנו מהסדרות "ויקינגים" ו- "אלמנה שחורה" בתפקיד סוכן חשאי.

הסרט מציג סוכן חשאי מתוחכם, שמבצע משימות מורכבות בקלות ובשליטה מוחלטת – עד שהוא נתקל באויב האמיתי: מזג האוויר. רק במקום אחד הוא חוזר לשלוט – בבית, הודות לפתרונות המיזוג של תדיראן. הקמפיין צולם באירופה, בלוקיישנים מגוונים ובהפקה מורכבת שהתפרשה על פני מספר ימים. עלות ההפקה מוערכת במיליוני שקלים והיא נעשתה על ידי OG הפקות, בבימויו של רני כרמלי ובצילום של מנו קדוש, בניהול משרד הפרסום בורודה קפלן. הקמפיין יעלה בתחילת מאי בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל וברשתות החברתיות.

ראסל בלוג מסר בתגובה לקמפיין החדש: "להיכנס לנעליים של מורגן פרימן זה לא משהו שקורה כל יום – זו זכות אדירה עבורי, וזה גם אומר הרבה על העוצמה של המותג תדיראן. הצילומים היו חוויה מטורפת – כל גבר חולם לגלם סוכן חשאי לפחות פעם אחת בחיים. צפיתי אתמול לראשונה בפרסומת, וזה הרגיש לגמרי כמו פרק בסדרת מתח חדשה. אני נרגש מההזדמנות שניתנה לי, מצפה בקוצר רוח לסרטוני הפרסומת הבאים – ומקווה שהצופים בישראל ייהנו לפחות כמוני".

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של תדיראן גרופ: "מורגן פרימן היה נדבך משמעותי במיתוג שלנו והוביל את תדיראן לשיאי מיצוב והכרה. כעת אנחנו פותחים פרק חדש – רענן וחכם, בהמשכיות של קו קריאייטיבי בינלאומי, שמשקף את רוח החדשנות של תדיראן ומחדד את ההבטחה שלנו לצרכן: השליטה באוויר – מתחילה בבית עם המזגן הטוב בישראל: תדיראן!".