הערב (רביעי) ייחשף בפעם הראשונה הלהיט הבא של נועה קירל "Unicorn", שייצג אותנו בתחרות האירוויזיון הענקית שתערך בליברפול, אנגליה. רגע לפני שהמדינה תתאחד על מנת לעמוד מאחורי הנציגה שלנו באירופה, תאגיד השידור הציבורי "כאן 11" החליט לשדר באופן מיוחד סרט דוקומנטרי, בו נוכל לראות את הצדדים האחרים של כוכבת הפופ הישראלית. 

נועה קירל על החששות לקראת האירוויזיון (צילום: באדיבות כאן 11)

בהצצה שמתוך הסרט שיוקרן הערב בשעה 21:30, זכינו לראות שיחה אינטימית בין נועה הוריה, אמיר ואילנה קירל, על התחרות המתקרבת ועל ההתרגשות בעקבותיה. "זה כבוד מטורף בכלל שבחרו בך, אני כולי מתרגשת שבחרו את נועה קירל לייצג את המדינה הזאת, זה ענק. איך מרגיש לך?", סיפרה אילנה על התחושות והתעניינה בנקודת המבט של בתה. 

בתגובה ענתה נועה: "בכלל המוח שלי לא שם כי יש את הפארק (הירקון) אבל זו סיטואציה שהיא ממש מסובכת. לא חשבתי שאני אף פעם אעמוד בסיטואציה כזאת, לטוב ולרע". בהמשך הפריים הכוכבת התייצבה מול המצלמות ופתחה את שעל ליבה: "מצד אחד, זה מחמיא בטירוף שמאמינים בי וחושבים שאני מספיק טובה כדי לעשות את זה, כדי לייצג מדינה שלמה, מצד שני זה גם מאוד הלחיץ אותי, יש המון פחד והמון חששות, סיכונים". 

@eurovision_2023israel #noakirel Israel's Eurovision representative for 2023 is Noa Kirel@Noa Kirel ♬ צליל מקורי - eurovision noa kirel

בין כל הלחץ וההתרגשות, אביה אמיר הכניס קול היגיון בשיחה ואמר: "צריך לעשות שיקול דעת מה מרווחים ומה אפשר להפסיד", ובתו ענתה לו: "אתה מבין את הלחץ? לעמוד בסיטואציה של תחרות, יש גם הרבה להפסיד". קירל המודאגת הביעה את החששות שלה, שלווא דווקא תלויים בה, והביעה דאגה מאירועים פוליטיים שיכולים להשפיע על הזכייה והמקום שלה באירוויזיון. בנוסף לכך, התייחסה לאפשרות שהשיר לא יהיה מספיק טוב, או לחילופין הביצוע, ואמרה: "זה לא שאני באה אנונימית וזה יחשוף אותי ויעשה לי רק טוב, כי אם זו תהיה חשיפה לא טובה זה יכול לעשות לי רע לקריירה".