זה כבר ידוע שרוב משתתפי "האח הגדול" יוצאים מהבית הכי מפורסם במדינה ומיד חווים משבר נפשי. כעת, חושף דייר העונה האחרונה קאזם חליליה, שחווה כזכור נתק ממשפחתו בעקבות השתתפותו בריאליטי וחשיפת נטיותיו המיניות, כי הוא לא בטוב וסובל מדיכאון. חליליה שיתף את עוקביו למה נעלם מהרשת והסביר: ״אני רוצה לשתף אתכם ולא ממקום של מסכן, אני לא מסכן״. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קאזם חליליה על התקופה הקשה שאחרי "האח הגדול" (צילום: אינסטגרם)

בסדרת סטוריז פירט את מה שעבר עליו מאז יצא מהריאליטי, והחיים לא היו כי שציפה: ״נעלמתי בתקופה האחרונה ובגלל שאתם חשובים לי, ואני חושב שמגיע לכם הסבר, איפה נעלמתי ולמה לא הייתי מסוגל להעלות תוכן, הנפש שלי לא הייתה בריאה ואני לא בטוב. אמרתי אני חייב לטפל קודם כל בנפש. למרות שלא האמנתי בהתחלה בפסיכולוגים ואמרתי תקופה ותעבור. אבל היום בפעם הראשונה הייתי אצל פסיכולוג, כי לא הצלחתי להתמודד עם זה. הייתי חייב כלים מקצועיים״.

בהמשך הוסיף ואמר: ״פחדתי שהדיכאון הזה ייקח אותי למקומות לא טובים, ופחדתי שאני אעשה לעצמי משהו, רציתי לסגור את האינסטגרם ולהיעלם. אני לא רוצה שתחשבו שאני מסכן, ושתרחמו עליי אני לא מסכן, בסך הכל משתף אותכם מה אני עובר בתקופה האחרונה. רק עכשיו התחלתי פגישות עם פסיכולוג, אני אופטימי ונראה לאן זה יוביל. הייתי מרגיש אבוד, כאילו אני קם בבוקר - ומה עושים היום? ואיך מעסיקים את עצמנו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

קאזם חליליה על התקופה הקשה שאחרי "האח הגדול" (צילום: אינסטגרם)

״כל שנה יש ריאליטי ואנשים יוצאים מהריאליטי, ויש כאלה שהיו מוצלחים ויש אנשים שהם פחות והציפייה מאנשים כדמות חזקה שעכשיו אתה הולך ללא יודע מה. זה לא עובד ככה זה הרבה יותר קשה ממה שאתם חושבים. התחרות על הלייקים, על הצפיות זה משהו שחנק אותי. הגעתי למצב מאוד קיצוני. זאת השנה הכי קשה שאני עובר בחיים שלי, העלות ששילמתי ואני משלם היא הרבה יותר קשה מהתועלת. אני מקווה שזה יעבור״.

קאזם חליליה על התקופה הקשה שאחרי ''האח הגדול''  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קאזם חליליה על התקופה הקשה שאחרי ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)