מיכל הקטנה ביקשה שיתפללו למענה לילד והריון נוסף, אלא שבקשתה, כאמא לשישה מתוקים, הצליחה לעורר את זעמן של נשים המתקשות להיכנס להריון ולהביא אפילו ילד אחד לעולם. בעקבות כך, תגובות קשות צצו בקבוצות של נשים העוברות טיפולי פוריות שהביעו זעזוע מחוסר הרגישות והמודעות של כוכבת הילדים.

מיכל הקטנה על הסט (צילום: רפי דלויה)
מיכל הקטנה על הסט (צילום: רפי דלויה)

מיכל הקטנה שכבר רגילה להתמודד עם משברים וקרייססים על בסיס קבוע ביומי, החליטה להתנצל על דבריה והסבירה: ״נודע לי שהתגובה שלי עוררה טריגרים ורגשות שליליים בקבוצות מסוימות. אין לי שום כוונה שהתפילות או המילים שלי יגרמו כאב לאדם אחר. אני חוויתי על גופי טיפולי פוריות וכשליי הריון, ואני מודעת לכאב ולקושי הפיזי והנפשי המתלווים לכך וליבי עם כל אלה שחוו וחוות חוויות כאלו״.

בהמשך הוסיפה: ״אני מבינה למה התגובה שלי נתפסה כל כך רגישה ורוצה להתנצל מעומק ליבי. אני בהודיה יומיומית שזכיתי להיות אמא, במשפחה מרובת ילדים וכל הריון עתידי הוא זכות גדולה, בשבילי זאת משאלה ותפילה תמידית ומשם הגיעה התגובה שלי. מקווה שעכשיו דברים מרגישים ברורים יותר״.

לבסוף שיתפה את המסקנות שקיבלה מהאירוע: ״וזוהי תזכורת עבורי עד כמה מילים חזקות ועד כמה חשוב להיות מודעים ורגישים לכך. מעולם לא עשיתי גם לא במחשבה או כוונה לפגוע  באחר ההיפך הוא הנכון. הראשונה להתנצל, הראשונה להקשיב,  הראשונה לקבל, מאחורי כל בן אדם מסתתר סיפור, וכל אחד הוא הגיבור של הסיפור שלו. מציירים אותי כאחת מנותקת כאילו אני שק חבטות שכל אחד שופט אותי, כאילו הכל קיבלתי בלחיצת כפתור. ואני כמו שק חבטות, אז לכל הגאונים מאחורי המקלדת , תעצרו״.

מיכל הקטנה עונה למבקרים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל הקטנה עונה למבקרים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)